Announcement
Collapse
No announcement yet.
2002 Passat prosjekt
Collapse
X
-
Det er litt værre enn det ser ut til. Det var hvertfall ikke mye kullsyre igjen
http://youtu.be/TxJWUXpvqls
.Last edited by Larsi; 15-08-2013, 01:07.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Comment
-
Har gjordt noen små endringer i dag.
Blant annet lagt opp ekstra jord, lagt gummilist bak skiltramma.
Tapet igjen ventilene i sidene bak (de flipp-flapp ventilene)
Kappet til gulvplata slik at den kan tas ut uten og måtte demontere sidene/sidedekslene, og for og gjøre det enkelt og komme til jordingspunkter.
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Nei, men penger faller ikke inn på kontoen heller.
Sånn som det virker nå, så tror jeg at jeg må ha 2stk 90A AGM bak, eller så må jeg ha 1 batteri bak og en hissig dynamo.
Tror jeg kommer til og gå for 1 ekstra batteri og en ny dynamo. Tiden vil vise.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
vær obs på at hvis du blir plaga med mye dugg og fukt på rutene dine, så er det pga igjenntapet luftesluser
Comment
-
Originally posted by Hagalien View Postvær obs på at hvis du blir plaga med mye dugg og fukt på rutene dine, så er det pga igjenntapet luftesluser
Er klar over det, er også derfor jeg har tatt en "midlertidig" løsning slik at det kan fjernes om nødvendigIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Last edited by Larsi; 03-09-2013, 23:26.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Da er en pakke kommet i hus, og jeg skal handle 2stk 95ah AGM batterier og noen batteriklemmer, muligens i morgen.
Gladen RS-165 til venstre og Gladen SQL-165 til høyre
Og dette skal da drives av en Rockford Fosgate T1000-4ADIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
Comment