Announcement

Collapse
No announcement yet.

2002 Passat prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Håpet at det bare var spideren som var løs, men tok feil der gitt Må recones..

http://www.youtube.com/watch?v=FHgbH1mq4WM

Nå står den parkert i stua...

Har forresten kjøpt inn et Stinger SPV69, så da blir det 2 batterier bak i bilen.
    Et 95ah AGM fra biltema, og stinger. Vet man ikke bør kombinere batterier, men det går nok fint.
    Har allerede 80Ah AGM fra biltema foran.

Har også fått inn noen kg med kobber, så prøver bare og få leid en garasje/lokale så setter jeg i gang.
    Attached Files
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Originally posted by Larsi View Post

Har forresten kjøpt inn et Stinger SPV69, så da blir det 2 batterier bak i bilen.
      Et 95ah AGM fra biltema, og stinger. Vet man ikke bør kombinere batterier, men det går nok fint.
      Har allerede 80Ah AGM fra biltema foran.

Har også fått inn noen kg med kobber, så prøver bare og få leid en garasje/lokale så setter jeg i gang.
      Trodde dette bare gjeller to forskjellige batterityper jeg. Gjør det noe når det er AGM begge to? Har bare hørt at man ikke skal blande gamle og nye batterier :P
      ?

Comment

• Question mark:

Jeg har 4 stk forskjellige AGM batterier i bilen min, 3 stk stinger og 1 stk oddysey.. Alle har forskjellig Ah.. og alle batteriene er fra forskjellige årstall fra 2010 til 2013
        Fungerer smertefritt hos meg Men kan jo hende jeg bare er heldig..

Larsi: Kjedelig det med subben, håper du får reconet den
        Følger med her
        Last edited by lyd; 17-11-2013, 18:45.

Comment

• Har selv to stk biltema 95Ah batterier og planlegger enda et til til våren
          ?

Comment

• Stinger har det samme syndromene som kinetik di bare slutter å gi strømm plutseligt forbaska dyre å upålitlige batterier
            2 loud

Comment

• Lite som skjer her, har forsøkt å få tak i et lokale/garasje i flere mnd uten hell.
              Men det er nå ikke lenge til våren kommer, og det er mulig og gjøre noe ute. Arbeidslysten er iallefall klar. Har mye som skal inn i bilen.

Har også lagt DD på hylla, og ny GROM sub er bestilt. Kan si at det er en 18" og målet er 150db.

Bilder kommer når den er komt i hus. Den må bare komme seg over dammen først
              Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

Lite som skjer her, har forsøkt å få tak i et lokale/garasje i flere mnd uten hell.
                Men det er nå ikke lenge til våren kommer, og det er mulig og gjøre noe ute. Arbeidslysten er iallefall klar. Har mye som skal inn i bilen.

Har også lagt DD på hylla, og ny GROM sub er bestilt. Kan si at det er en 18" og målet er 150db.

Bilder kommer når den er komt i hus. Den må bare komme seg over dammen først
                HAHA, GENIALT ! Blir spennende og se hvilken sub

Vi har samme bil og samme mål skal du konkurrere noe i sommer ?

Comment

• Subben er grom, men tror din er hakket grommere faktisk. Den nye min har hvertfall ikke noe NEO magneter.
                  Men en fugl hviskret til meg at det ikke burde være et problem og nå 150db

Det blir lite konkurranser på meg, er fint lite slikt som skjer her i distriktet. Er vel mest for show og egen glede :P
                  Men kunne tenkt meg Termlab til sommeren, så får se hva som skjer. Kanskje finne noe brukt med tiden.

Comment

Subben er grom, men tror din er hakket grommere faktisk. Den nye min har hvertfall ikke noe NEO magneter.
                    Men en fugl hviskret til meg at det ikke burde være et problem og nå 150db

Det blir lite konkurranser på meg, er fint lite slikt som skjer her i distriktet. Er vel mest for show og egen glede :P
                    Men kunne tenkt meg Termlab til sommeren, så får se hva som skjer. Kanskje finne noe brukt med tiden.
                    Men du har 18" = Mer membraareale

Men uansett, så er det jo for egen glede.. ikke så nøye hva andre klarer
                    Termlab er veldig morro verktøy og ha når man bygger, Jeg er heldig og har tilgang til en omtrent når jeg vil.

Gleder meg til fortsettelsen her

Comment

• ja, er sykt gira på og få tak i Termlab nå Kan jo måle hjemme-stereoen og med det :P

Kjekt at folk følger med Jeg følger med på ditt også

Comment

• Bra prosjekt og ser frem til du får nye subben i hus! Tipper en Mayhem 18 jeg? Hadde vært rått

Comment

• Ikke helt. Den jeg har bestilt er litt dyrere, og har lengre slaglengde blant annet

Comment

Ikke helt. Den jeg har bestilt er litt dyrere, og har lengre slaglengde blant annet
                            sundown zv4`?
                            // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                            //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                            Mvh
                            Rune Kvaal

Comment

• Får vente og se

Comment

• På tide å begynne å bygge kasse då
                                2 loud

Comment

Working...
                                X