Tuning på kassen ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
2002 Passat prosjekt
Collapse
X
-
Aner ikke, ikke jeg som har bygd den. Men trooor det var 37 som ble sagt. Tester litt nå og tok en sweep fra 80-20hz, og den peaker på 34hz nå.
Tidligere resultat (36hz) var jo i den ene sangen
Sent from my GT-I9505 using my assholeIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Dynamoreima hviner når jeg spiller musikk, har prøvd med remspray men det funker bare en dag....
Så da må man kjøpe SKIKKELIG rem!
Sent from my GT-I9505 using my assholeIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Etter litt justering så spiller det faktisk høyt da..
Dette er med KUN Gladen SQL165 frontsett, har ikke fått i de nye Hertz enda :/
https://www.youtube.com/watch?v=TX6-...ature=youtu.beIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Fikk trimmet laderen litt.
Ladespenning på 14.5v og 3,6 Ampere.
Klarte ikke og få mer Ampere utav laderen..
Sent fra min GT-I9300 via TapatalkIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Ser meget bra ut det
For de som ikke vet det, jeg begynte og lage desse diskanthusa. Men etter en var støpt ferdig, så fant jeg fort ut at jeg ikke helt hadde kunnskapen og verktøyet til og bli ferdig før sommeren. Så da får man god hjelp av noen som kan detIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
-
Blir nok neppe noe mer stress for registerreima, men dynamo/servoreima får gjennomgå littIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Comment
Comment