Announcement

Collapse
No announcement yet.

2002 Passat prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dette blir nice!!!!
    ?

Comment

• Skal sies at dette batteriet skal ikke inn i min bil. Skulle gjerne hatt det da, men 5000 spenn er mye for et batteri.
      It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
      Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Skjedd lite her som vanlig.. mye jobb og feriekoloni.
        Men har fått ut Gladen "drittet" og montert HERTZ SPL SHOW mellomtoner.
        Hertz diskantene skal inn så snart diskanthusa er klare. Det nermer seg det og.
        Huset til førersiden er snart klar, er stort sett bare finpuss igjen. Og den på passasjersiden er påbegynt.

Uansett.. de Hertz mellomtonene spiller noe helt vanvittig bra!!! Gladen SQL165 kan ikke sammenlignes engang.
        Er ikke mye bass i hertz, men til gjengjeld så spiller de helt vanvittig bra og klart. Angrer ikke på det kjøpet!

Gleder meg til det nye Hertz frontsettet er ferdig innspilt
        Attached Files
        Last edited by Larsi; 28-07-2014, 04:24.
        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Men hertz settet spiller vel ikke så fint og klart som gladen settet ?
          Er vel uansett spl du er ute etter regner jeg med
          Er enig at mellomtonene til hertz er drøye!! Har hørt de en del og De spiller helt vanvittig høyt !
          Blir bra det her
          Btw pris for gladen SQL om du skal selge det ?

Comment

• Bruker hertz mellomtoner og gladen diskanter nå.
            Har ikke testet enda, men jeg hører at det har potensiale til og spille SYKT høyt. Og det spiller klarere enn gladen, og med litt justeringer og evt dsp så tror eg at det kan spille like pent og. Men det vil mangle bassen som gladen har. Men bass har jeg i bagasjerommet.

Er spent på lyden i hertz st44 og.. gleder meg
            Nå skal jeg ut på postkontoret og hente LIB 3500 blokka

Gladen komponentsettet har 1 defekt mellomtone. Skal sjekke om det er muligheter for og recone den. Er jo et komponentsett til 3000.....

Comment

• Liten filmsnutt med de nye mellomtonene
              LIB forsterkeren er også komt på plass igjen, driver 2x10" ground zero i bandpasskasse i 8ohm.

Mellomtonene er fremdeles under innspilling så jeg spiller ikke så høyt, selv om det virker slik i videoen

Filmet midt på natten, så kvaliteten er ikke så høy.

https://www.youtube.com/watch?v=WHDj...ature=youtu.be

En ting er sikkert, jeg SKAL ha Hertz SV165.1 i bakdørene også, men det blir ikke helt enda.

Comment

• Er rolig på bilstereofronten for tiden. Er hjemme maks 2 dager i uka pga jobb, så det blir andre prioriteringer enn bilstereo.
                Holder hvertfall på og bygge ny kasse til Sundown X15. Kassa blir 100l og tunet til 25hz og er egnet til musikk (flatest mulig respons).
                4 plater er hvertfall skrudd sammen kassa skal smøres innvendig med polyester, og lakkes utvendig og innvendig. Og led strips inni kassa. Doble plater rundt om, og M20 gjengestang skal igjennom for og stive av.
                Nye 2x6mm2 høyttalerkabler til sub og akkudemp til diskanthus er på plass.

Og har bestilt en ny Audison Bit TEN D som kommer til helga
                Bilder kommer

Comment

• Ohey! Den videoen var vell drøy nok i seg selv! Klarte derimot ikke å finne ut av hva sangen heter?
                  Rått prosjekt! Tommel opp

Comment

• Vet ikke hvorfor, men en del av meg synes det der var imponerende

Fint arbeid på døra foresten
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Originally posted by MKLars1 View Post
                      Ohey! Den videoen var vell drøy nok i seg selv! Klarte derimot ikke å finne ut av hva sangen heter?
                      Rått prosjekt! Tommel opp
                      Noise - Qulinez. Soundhound er tingen!
                      ?

Comment

• Audison Bit Ten D er i hus. For og få denne skikkelig i gang, har jeg bestilt noe kabler
                        3x Stinger SI626 (6000-series 1,8m Stereo RCA)
                        1x Stinger SI62YM (6000-series Y-splitter)

Også har jeg 2stk Stinger bullet som går fra spiller og bakover, men det blir bare en som skal brukes.

Comment

• Har bestemt meg for og gjøre noen endringer fremover
                          Ipad mini skal streame via bluetooth til en boks, og fra boksen skal det optisk signal inn i Bit Ten D.
                          Pioneer spilleren skal ut.

Ellers har jeg bestilt;

Knipex Cable Cutter
                          Avisolerings og krympetang
                          16tonn hydraulisk kabelsko presse
                          LED pærer til interiør

Comment

• Dårlig med bilder, da det ikke kan lastes opp på forumet lengre..

Men har fått mye i posten nå, så nå har jeg NESTEN alt for og ha fastmontert ipad mini med optisk signal i bilen.
                            Slo også på stortromma (bokstavlig talt) og kjøpte inn et splitter nytt ekstra stort batteri.

Nå har jeg 1 80Ah Biltema AGM foran.
                            1 Stinger SPV69 bak
                            1 Stinger SPV44 (skal kanskje selges)

og det nye batteriet er et Stinger SPP2250 Det er DIGERT!
                            http://www.stingerelectronics.com/pr...?ProductId=611

Comment

• Det høres ut som om du har litt strømreserver nå ja. Det er en dyr og tung del av et større bygg. De batteriene der ser gode ut!
                              Kan du ikke bare laste opp bilder på en photobucketkonto og linke til dem?
                              never enough!

Comment

• high pass larsi
                                2 loud

Comment

Working...
                                X