Announcement

Collapse
No announcement yet.

2002 Passat prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Er det ikke bedre om du viser bildene direkte her og ikke som linker? Mister kontinuiteten i hele opplegget, samt er jækla knotete på mobil...
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

• Får ikke lastet opp her fra hverken tlf eller data!
      It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
      Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Originally posted by Larsi View Post
        Får ikke lastet opp her fra hverken tlf eller data!
        bruk [IMG][/IMG]tagger

Jeg er derimot usikker på om du kan gjøre dette fra dropbox
        Last edited by trustno1; 23-03-2015, 10:48.

Comment

• Det gikk ikke fra dropbox nei. Måtte endre alle til url.
          Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Bruk Photobucket istedet
            Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
            Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
            Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
            -Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-

Comment

• Nå er bildene på plass i innlegget på forrige side

Har også fått målt litt db. i 4ohm = 2600w RMS. (Kan koble ned i 1ohm og få 6400w RMS)

Har heller ikke fått justert gain noe mer enn at det er stilt inn på gefylen, så det er nok noe mer og hente.
              Og kassen er beregnet for en DD3518, og i tillegg til at den ikke er noe bra lagd og full i skruehull.

Selv om kassen er såpass dårlig, så blir det hairtrick resultater på musikk
              Og hele 148db ble oppnådd på 38hz Meget stram og fast bass, god kontroll på elementet
              Spiller glatt 147+db på musikk.

Målet er og passere 150db med ny dynamo og ny kasse til subben. Håper og klare det uten og gå ned til 1ohm.
              Attached Files
              Last edited by Larsi; 06-04-2015, 00:34.

Comment

• Not bad. Blir morro å se resultatet

Mvh Kim

Comment

• I did it
                  Selv med dårlig kasse, "bare" 2600w og en volt på 13.7v.
                  Hairtrick (må forbedres) og can-trick er oppnådd.

https://youtu.be/SxJkkT7a6to

Comment

Working...
                  X