Bøyer meg i sagstøvet... skulle hatt den arbeidsmotivasjonen selv.. har holdt på med en simpel 15" kasse i en mnd nå snart. Har bare stått der uten og ha gjordt noe med den.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero
Collapse
X
-
Originally posted by Larsi View PostBøyer meg i sagstøvet... skulle hatt den arbeidsmotivasjonen selv.. har holdt på med en simpel 15" kasse i en mnd nå snart. Har bare stått der uten og ha gjordt noe med den.never enough!
Comment
-
Tror nok at om garasjen hadde vert stor nok til og jobbe i, uten og måtte ta ut en sykkel, en diger grill, og en firehjuling like brei som en buss, så hadde det nok vert kjekkere og enklere og fortsette.It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Originally posted by Larsi View PostTror nok at om garasjen hadde vert stor nok til og jobbe i, uten og måtte ta ut en sykkel, en diger grill, og en firehjuling like brei som en buss, så hadde det nok vert kjekkere og enklere og fortsette.Hehe
Mvh kim
Comment
-
Pent! Husk og legg ut masse bilder av kabling osv, er kjekt og se detaljene rundt oppkobling, løsninger osvIt aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
Comment
-
Om jeg får spørre: Hvordan kom du frem til størrelse på "porten"?
Har sett litt rundt om på youtube hvor folk har nesten halve "veggen" åpen, og noen som nesten ikke har noen åpning i det hele tatt.
Uansett: Nivået av sjalusi kunne nesten ikke vært værre... Hadde jeg bare hatt tid og evne til å i det hele tatt begynt med noe slikt, hadde nok kona ikke sett meg på de neste 3 mndLast edited by lordmango; 01-11-2014, 22:33.Ford Mondeo Mk2 '97, 1.8 16v 115Hk: SPL Dynamics SPL-460D2 + dynaBel BF7501
Comment
-
Wow!
Har ikke fått vært online på forumet på et par dager, kommer inn og vell... wow...
Den kabelføringen din er jo helt konge!!! og utførelsen av prosjektet og wow!
Kjenner jeg skjemmes over kassen min som ble kasta sammen på en dag og spagettikasserollen som jeg kaller bagasjerom!
Dette får du stjerne i boka for! (for hva det enn er verdt!)
Comment
-
Originally posted by lordmango View PostOm jeg får spørre: Hvordan kom du frem til størrelse på "porten"?
Har sett litt rundt om på youtube hvor folk har nesten halve "veggen" åpen, og noen som nesten ikke har noen åpning i det hele tatt.
Uansett: Nivået av sjalusi kunne nesten ikke vært værre... Hadde jeg bare hatt tid og evne til å i det hele tatt begynt med noe slikt, hadde nok kona ikke sett meg på de neste 3 mnd
Porten er ikke så stor som en del andre vegger, det er sant, har rett og slett ikke plass til det. Det er mulig jeg tar feil her, men jeg tror at man kan få en mer lineær frekvensrespons uten voldsom peak hvis portarealet ikke er så overdrevet stort. Noe som egner seg bra til musikk fremfor burping. Hvis andre har bedre kunnskap å tilføye vil det være interessant.
Forøvrig, det er bare å bygge ivei på noe stort... Jeger ikke snekker, kan ikke svakstrøm, kan forsvinnende lite om motor. Men jeg har mye motivasjon. Legg på litt planlegging og møysommelighet så er alt mulig mener nå jeg.
never enough!
Comment
Comment