Hifonic:
Jeg tror jeg skal gjøre akkurat det! var skeptisk til hvordan jeg skulle få stor nok avrunding i front mtp at porten også er skrudd i baffelen og dermed har jeg litt lite å jobbe med. Bak er den faktisk ikke så verst, bildet "lyver" litt, men kan sikkert bli bedre.
Hagalien: Baffelen er tre lag nå, kommer ett til som etter planen lukker/tetter veggen.
Det er godt å høre at noen har litt trua. Og takker for tips. Jeg er veldig fornøyd med hvordan kassa oppfører seg foreløpig, ikke merket noe utfordringer med stivhet enda. Det spiller okei allerede. Mye mer kontroll enn med de to 3518 av en eller annen grunn. Låter greit ned til 29-30 men best rundt 35-40hz.
Må nok inn med mer strøm på monoblokka, har bare 600a sikring (2x53mm med 300a sikring på hver), den har anbefalt 800a. Mange ting å ta tak i enda men det virker lovende i mine ører (og øyne... synet vibrerer med trykket!)
Generelt er det mye forbedringer som trengs, men det var i allefall en milepæl å koble opp utstyret og få lyd uten noen særlige problemer.
Comment