DET det er så utroligt stiligt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero
Collapse
X
-
Du kan dine saker! stå pÅ!// Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
//94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
Mvh
Rune Kvaal
Comment
-
Lest gjennom hele tråden nå og må si jeg er imponert. Ser virkelig bra ut dette. Syng ut neste gang du er i Finnsnes området så jeg får en prøvelytt. Holder selv på å bygge. Kjører demo for Expert Finnsnes/Eirik. Stresser som f.. for å bli ferdig til vårtreffet i Mo, men tror jeg er i box neste helg med litt kompishjelp. Eirik ringte meg rett etter målingen og var rimelig imponert. Send meg en mld pr tlf da det er sjelden jeg har tid til å sitte på forumet for tiden. Tlf 92245270sigpic
Comment
-
Originally posted by steffuz View PostKuult bygg! Nå fristet det en smule veldig å bygge noe nytt selv!
Hvordan er din erfaring med de elementene? Rimelig pris, synes jeg. Derfor frister den litt nå.
LIB elementene er helt rå til den prisen!! De er (slik jeg vurderer det) tilsvarende enkelte amerikanske merker som selges til noe høyere pris (Tror de tilsvarer AQhdc3 f.eks). Én ting som kunne blitt bedre er kvaliteten, dvs fleksibiliteten, på de medfølgende direct-lead ledningene.
Jeg har nok ikke presset ut alt som er mulig av dem enda. De trenger en del innspilling, og du kan ikke ta noen snarveier i bygget. Skal nok få prøvd dem med enda litt mer effekt etterhvert, har følelsen av at de takler det. Bygg stor kasse.
Anbefales på det aller varmeste.never enough!
Comment
-
Originally posted by nav View PostNoe mer fres her da om dagene
Noe mer effekt enn dette vil jeg ikke klare uten å starte fra scratch igjen (samt inn med en dynamo til ).
Jeg har ikke fått målt noe mer etter innspilling og utbedringer siste måneden, men synes selv det har blitt bedre. Jeg forventer at det blir riktig livlig og bra når oppgraderingen er ferdig rundt slutten av Juli. Skal forbedre porten litt, og fikse noe av det kosmetiske.
Hvis alt går smooth blir det helt fabelaktig trøkk til treffet i Alta.never enough!
Comment
Comment