Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DET det er så utroligt stiligt
    2 loud

Comment

• Nice fant en annen video av anlegget ditt på photobucket, ser veldig lovende ut dette her! (y)
      ?

Comment

• Du kan dine saker! stå pÅ!
        // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
        //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
        Mvh
        Rune Kvaal

Comment

• Takker og bukker. Question Mark: ja det er nå sånn at man lenker til alt som ligger på kontoen der .

Er ganske fornøyd, men tror fortsatt jeg trenger litt mer bass egentlig...
          never enough!

Comment

• Ta deg en tur til Narvik så jeg får høre ;-)
            Focal
            Mosconi
            Pioneer

Comment

• Originally posted by Bøijnis View Post
              Ta deg en tur til Narvik så jeg får høre ;-)
              Er sikkert mulig det en dag. Hender jeg er i Narvik for å nyte storbyen! Pm meg et tlf nr så kan jeg jo si ifra neste gang jeg skal dit .
              never enough!

Comment

• Var en rett så trivelig affære å hilse på i dag og få en prøvelytt. Håper du finner svar på utfordringen din, beklager at jeg ikke var mer til hjelp.
                Sture Vedal

Comment

• Lest gjennom hele tråden nå og må si jeg er imponert. Ser virkelig bra ut dette. Syng ut neste gang du er i Finnsnes området så jeg får en prøvelytt. Holder selv på å bygge. Kjører demo for Expert Finnsnes/Eirik. Stresser som f.. for å bli ferdig til vårtreffet i Mo, men tror jeg er i box neste helg med litt kompishjelp. Eirik ringte meg rett etter målingen og var rimelig imponert. Send meg en mld pr tlf da det er sjelden jeg har tid til å sitte på forumet for tiden. Tlf 92245270
                  sigpic

Comment

• TheCharger: det var hyggelig. Lurte på hvem du var da Eirik refererte til deg. Skal selvsagt ta forbindelse neste gang jeg er i området. Er det ODR-saker du bygger? Treffet i Mo virka jo som et skikkelig opplegg det. Håper du blir ferdig til det!
                    never enough!

Comment

• Er nok et rent spl oppsett fra Cadence jeg bygger. Har utskiftbar port så kjører 32hz til vanlig og 50hz på konk. Er så og si i boks så tror nok jeg rekker det. Om jeg ikke blir helt ferdig så får det være. Jeg skal nedover uansett.
                      sigpic

Comment

• Kuult bygg! Nå fristet det en smule veldig å bygge noe nytt selv!
                        Hvordan er din erfaring med de elementene? Rimelig pris, synes jeg. Derfor frister den litt nå.

Comment

• Originally posted by steffuz View Post
                          Kuult bygg! Nå fristet det en smule veldig å bygge noe nytt selv!
                          Hvordan er din erfaring med de elementene? Rimelig pris, synes jeg. Derfor frister den litt nå.
                          Takker. Det spiller skikkelig gøy synes jeg. Desverre er jeg veldig mye opptatt i jobben for tiden, derfor lite forbedringer og oppdateringer. Tenker du å bygge vegg?

LIB elementene er helt rå til den prisen!! De er (slik jeg vurderer det) tilsvarende enkelte amerikanske merker som selges til noe høyere pris (Tror de tilsvarer AQhdc3 f.eks). Én ting som kunne blitt bedre er kvaliteten, dvs fleksibiliteten, på de medfølgende direct-lead ledningene.
                          Jeg har nok ikke presset ut alt som er mulig av dem enda. De trenger en del innspilling, og du kan ikke ta noen snarveier i bygget. Skal nok få prøvd dem med enda litt mer effekt etterhvert, har følelsen av at de takler det. Bygg stor kasse.
                          Anbefales på det aller varmeste.
                          never enough!

Comment

• Noe mer fres her da om dagene
                            2 loud

Comment

• Originally posted by nav View Post
                              Noe mer fres her da om dagene
                              Audio System forsterkeren er nå solgt og sendes til ny lykkelig eier på mandag. Skal inn med litt mere/bedre batterier og andre forsterkere. Dører kommer forhåpentligvis utpå høsten. Planen er å tyne ut 15.000watt på nåværende elementer. Da blir det 4stk LIB3,5kw amps. - Har store forventninger til disse forsterkerne etter å ha lekt med subwooferne deres en stund nå. Fordelen er da at jeg har en del headroom i tilfelle jeg vil teste andre elementer, og det er lettere og mer økonomisk å gjøre utskiftninger. På den annen side er det langt mere styr å få installert og justert fire monoblokker.
                              Noe mer effekt enn dette vil jeg ikke klare uten å starte fra scratch igjen (samt inn med en dynamo til ).

Jeg har ikke fått målt noe mer etter innspilling og utbedringer siste måneden, men synes selv det har blitt bedre. Jeg forventer at det blir riktig livlig og bra når oppgraderingen er ferdig rundt slutten av Juli. Skal forbedre porten litt, og fikse noe av det kosmetiske.

Hvis alt går smooth blir det helt fabelaktig trøkk til treffet i Alta.
                              never enough!

Comment

• Dette tror jeg kommer til å bli skikkelig bra !! Du får komme med oppdateringer kontinuerlig og gjerne komme med tilbakemelding etter du har fått prøvd ut forsterkerene, da jeg vurdere en LIB-3500 selv !!
                                Stå på

Comment

Working...
                                X