Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ble det noe måling på termlab ?

Comment

• blei det noe medalie??
      MVH Mats S. Erdal

Comment

• Pustevansker
        2 loud

Comment

• 150,9 fornøyd med å ha kryssa den grensen!
          Fortsatt litt å hente....

Har masse bilder. Det kommer. Trenger bare en kort liten pause fra bilstereotenking...
          never enough!

Comment

• Gratis med 150+ !!!!! Det står det respekt av Johann : DDDD
            Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
            | Gladen 75c6 - DD m4a |
            | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

• Grattis
              2 loud

Comment

• GrattisB-) legg ut film og masse masse bilder

Comment

• Hva spillte han Benjamin??
                  Gratulerer med 150db grensa
                  MVH Mats S. Erdal

Comment

• Takk allesammen! Ja det var smooth å få målt over 150. Men det var IKKE i konkurransen, men etterpå med egen musikk og dypere bass. I konkurransen gikk det ikke så bra, bygget var ikke i nærheten av pent nok og scoren med EMMA sporet var latterlig. Tingen er jo at alle de andre var tunet laaangt høyere enn meg (min tuning passet litt dårlig) laveste tuning hos de andre jeg fant var på ca 44Hz. Når det er sagt spiller Finnmarkingene høyt med steinhard bass.
                    Benjamin spilte rundt 151,5db om jeg husker rett. Han hadde stappet inn 20.000W på bare to stk 15" Soundstream.
                    never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                      Takk allesammen! Ja det var smooth å få målt over 150. Men det var IKKE i konkurransen, men etterpå med egen musikk og dypere bass. I konkurransen gikk det ikke så bra, bygget var ikke i nærheten av pent nok og scoren med EMMA sporet var latterlig. Tingen er jo at alle de andre var tunet laaangt høyere enn meg (min tuning passet litt dårlig) laveste tuning hos de andre jeg fant var på ca 44Hz. Når det er sagt spiller Finnmarkingene høyt med steinhard bass.
                      Benjamin spilte rundt 151,5db om jeg husker rett. Han hadde stappet inn 20.000W på bare to stk 15" Soundstream.
                      Han spilte 0,5db høyere en i fjord. Soundstream X3 tåler en god del. Skulle ønske at jeg kunne ha hvore dær. Men måtte i bryllupet til min kjære mor.
                      MVH Mats S. Erdal

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                        150,9 fornøyd med å ha kryssa den grensen!
                        Fortsatt litt å hente....

Har masse bilder. Det kommer. Trenger bare en kort liten pause fra bilstereotenking...
                        Sinustone? Hvilken frekvens?
                        Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                        [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                        Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Originally posted by ugn View Post
                          Sinustone? Hvilken frekvens?
                          Neida. Låta Gargoyle serenade en remixutgave. Mener den hovedsaklig har mest bass rundt 31-32 muligens 30-33hz.
                          Sier ikke dermed at den EMMA CD'en ikke har det, det aner jeg ikke noe om. Opplevde iallefall en økning på over 4db.
                          never enough!

Comment

• Han Bejamin er irritert over han som vant i deres klasse som fikk 6 dravback poeng bare for han hadde kassa lavere en baksete å hadde baksete i bilen.
                            MVH Mats S. Erdal

Comment

• Gratulerer med bra score, og var fett og få demo av bilen din

Comment

• Litt kabelfiksing og høyere kassetuning tror jeg du vil gjøre det skarpt i EMMA Hva Benjamin angår så hadde han fikset dørtrekka sine å div annet hadde han vunnet. Ang. drawback poeng så slo vi sammen de største klassene pga deltakerantallet og da gir vi drawbackpoeng til de "minste" i den klassen for å ta litt igjen av det handikappet de evt. skulle ha. En bil med vegg mot en bil med både baksete å kassa under rygg skal egentlig være rått parti
                                Bjørn M Wilhelmsen
                                Team Alta Bilstereo
                                www.emmanorway.com

Comment

Working...
                                X