Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Det ble forskjovit Pioneer såm æ snakka om :-)
    Har bikkja 150DB + nu (på første forsøk) på musikk i golfen :-D
    150 km/t Problem............150 DB No Problem.............

https://www.youtube.com/watch?v=tLa23-jOq4E

Comment

• Originally posted by Custom View Post
      Ser meget gjennomført ut, godt å se at ting blir lagd for å holde, ikke for å bli fortest ferdig. Stå på videre.
      Takk for det. Jeg har jo ikke noe jeg skal rekke, så kan likegodt gjøre det slik at jeg selv blir fornøyd. DET er jo det som burde være viktigst!

Junior 4x4:
      Jeg bruker 4 x oddesey bak og 2 x orginale batt under panseret, de sistenevnte vet jeg er for dårlige så derfor de må ut. Tipper jeg erstatter dem med Biltemas AGM (som har fått et godt rykte her på forumet). Spenningsfall, ja jeg har noe. På fulle batterier tipper jeg det synker ned til rundt 13v etter en 30sek med knallhard spilling (type decaf). Det er igunnen ikke noe stort problem da LIB forsterkerne skal tåle litt lavere spenninger.
      never enough!

Comment

• Meget pent arbeid her ja
        Pioneer - McIntosh - Brax - StP - XS Power - LIB

Comment

• Det går fremmover ser jeg. Liten rettelse ang effekt til bassene mine :P Er bare 1200w/2ohm til hvert element. Takk for feedback og håper på flere besøk i fremtiden.
          sigpic

Comment

• ser jo rett og slett knallbra ut, like it alot
            Mvh
            Glenn

Comment

• bra saker, liker godt
              Mvh
              Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

• De dørene der ble meget bra
                En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

Mvh
                Hans

Comment

• Fine dører

Er det 8 og 6,5 i frem døren?
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Takk for tilbakemelding og oppmuntring.

Originally posted by Defus View Post
                    Fine dører

Er det 8 og 6,5 i frem døren?
                    Jepp, det er 8" vaskeekte subwoofere i dørene mine (hvit på bildet). Ikke noe PA-mellomtone tøys(!). Hvis jeg spiller høyt med halvåpne vinduer rister desverre vindusglasset sakte ned til nedre posisjon, det må jeg undersøke mer.Etter første runde med korreksjon med PXA H-100 og imprint software begynner det å låte greit. Har selvsagt det kjente problemet at subwooferne autojusteres alt, alt, alt for lavt for min preferanse . Derfor må jeg nok gjøre målingene om igjen noen ganger med nedjustert gain. Det er vel og bra at frekvensresponsen skal bli lineær, men jeg foretrekker mer bass i bunnen, så enkelt er det. Når det er sagt synes jeg imprint programvaren gjorde veldig mye positivt, og jeg er enda i startgropa her.
                    Akkurat nå er jeg bortreist med jobben, men skal uploade bilder av den ene døra som er mer eller mindre ferdig så fort jeg returnerer. -dør nr to ligger et par steg bak såklart. Må nevne at jeg fikk litt tips til prosessen fra Mr Huseby i Finnsnes.
                    never enough!

Comment

• Bra du fikk til imprinten

Comment

• Må ta turen nedover når du har fått justert ferdig. Har tenkt ut en ting eller to ang porten din og.
                        sigpic

Comment

• åssen går det her'a?
                          FI SP4
                          LIB
                          Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
                          DD4LIFE

Comment

• Originally posted by TheCharger View Post
                            Må ta turen nedover når du har fått justert ferdig. Har tenkt ut en ting eller to ang porten din og.
                            Bare å ringe eller ta kontakt om du kommer denne veien en dag.

Hagalien: veeeel, det er kaldt og stusselig for tiden. Ikke fett å lage dører i ti minus, men jeg er godt igang med siste døra. Ikke skjedd mye utover det nei. Du må få stilt opp med DD-1 snart...
                            Den PXA'en hjalp endel på lydbildet, men må fortsatt sette av tid til å justere mye mer.
                            never enough!

Comment

• Noe nytt som har skjedd her da? Har ikke hatt tid til å gjøre noe med egen bil enda siden jeg åpnet verkstedet.
                              sigpic

Comment

• Har akkurat slipt litt og sparkla et nytt lag på et dørpanel. Fremgangen er ikka akkurat imponerende rask desverre. Leker med tanken på fremtidige prosjekter innimellom. Har fortsatt lyst på to eller fire 18". Kommer kanskje til å bygge om veggen lenger frem og med bedre plass til mer batterier. Men det blir på lengre sikt definitivt pga jobben.

Hva slags lure tanker var det du hadde angående porten min da?

Sleng ut noe bilder eller linker til verkstedet ditt da, jeg er nyskjerrig nå!
                                never enough!

Comment

Working...
                                X