Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Looking good. Hvor har du kjøpt de terminalene hen? Du kommer alltid med slike godsaker.
    Modifisering og improvisering er det ikke sånn det skal være? hehe en må få hjerne sellene til å ryke litt noen ganger
    Dette lover godt i alle fall. Du har 5 batterier nå? Fikk du installert mechaman dynamo?

mvh kim

Comment

• never enough!

Comment

• Tror du at det er nok? *insert ironical smiley*
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Jeg undret også på det Defus

We like bass, and no treble....

Mvh
          Harald
          The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

• Det er nok akkurat passe tenker jeg. Chinese red birch eller hva de nå kalte det.
            Anyway fikk gjort ferdig strøm under panseret i går. Nå er jeg lei av å knote oppi der!

Måtte kutte i en batteriholder og heve opp det ene batteriet, de passet ikke helt perfekt med andre ord.

De batteriterminalene er noe av det kjekkeste jeg har investert i. Det blir jo lett som en lek å koble opp alt av bilens orginale tilkoblinger sammen med spagettien min.

... Å ja, Kim, de ble kjøpt hos droppinhz. Ja har hatt mechman i et par år. Planen er foreløpig 6 batterier.
            Last edited by bass-freek; 09-10-2014, 10:02.
            never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
              Begge er dine for en samlet symbolsk pris av 100kr inkl porto!

Jeg sparte dem egentlig som en kuriositet, det ene er i god stand, i det andre har jeg klippet ut et par produkter tydeligvis!
              Hei. Jeg tar bladene, send meg PM med konto nr er du snill Skulle du komme over flere eldre hi fi blad så gjerne send meg en PM.
              VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Ambisjonen med ny vegg setter jeg til beskjedne 155. Tror det skal være mulig med "bare" 14.000W på subbene hvis jeg bygger bedre! Ikke sikkert jeg klarer det, men man må jo ha litt å strekke seg etter.
                Har troa jeg
                Kommer nok ikke av seg selv men burde være oppnåelig når du bygger bra

Ser du ikke har røpet så mye om subvalget ditt

Comment

• Originally posted by zxsonnyxz View Post

Ser du ikke har røpet så mye om subvalget ditt
                  Tror jeg har hørt det av en kompis.. OM det er riktig så tror jeg værtfall det kan bli morro

Comment

• Originally posted by lyd View Post
                    Tror jeg har hørt det av en kompis.. OM det er riktig så tror jeg værtfall det kan bli morro
                    Xelent med andre ord?
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                      Xelent med andre ord?
                      Korrekt

- 6th order båndpass med 12 stk Xelent R12.

- 4 stk Boss Audio NXD5500 monoblokker.

- 10 - 12 stk sett med disse i dører\dashbord: http://biltema.no/no/Bil---MC/Bilste...ttalere-31248/

hehe neida Kanskje Bass-freek vil holde det hemmelig for alle litt til da

Comment

• Noen må prøve det der

Comment

• Jeg så at det fulgte med kabel også......rene røverkjøpet
                          The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

• Jhees. Her har vi det gøy på min bekostning asså.
                            Jeg tenkte igrunnen å forsøke å få inn 8stk av den nye LIB 1221 D1. Jeg vet ikke sikkert om det går før det spiller men jeg skal jobbe hardt for å få det til.
                            never enough!

Comment

Jhees. Her har vi det gøy på min bekostning asså.
                              Jeg tenkte igrunnen å forsøke å få inn 8stk av den nye LIB 1221 D1

Wow tror det kommer til å bli kjempebra. Håper du får plass.
                              Vi gleder oss til å se fortsettelsen.
                              Skulle ønske du bodde litt nærmermera da

Comment

• Kjørte fem seks timer i bil i går for å handle mer supplies...

Røvde å plastidip'e et vindu, det er nesten ikke noe vits siden det trengs nesten en hel boks for å dekke ordentlig slik at lys ikke kommer igjennom.

Jobber nå med sidevegger, disse festes inn i c-stolpen med M8 gjengestenger. Krevende, men nødvendig for å få skallet bredt nok!
                                never enough!

Comment

Working...
                                X