Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bass-freek View Post
    Jhees. Her har vi det gøy på min bekostning asså.
    Jeg tenkte igrunnen å forsøke å få inn 8stk av den nye LIB 1221 D1. Jeg vet ikke sikkert om det går før det spiller men jeg skal jobbe hardt for å få det til.

Uten informasjon begynner konspirasjonsteoriene
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Originally posted by Defus View Post
      Uten informasjon begynner konspirasjonsteoriene
      Ligger et bilde på forrige side hvor man ser 3+ av eskene med lib 1221 D1 på uten oppmerksomhet kommer konspirasjonsteoriene ; D
      Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
      | Gladen 75c6 - DD m4a |
      | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Kjørte fem seks timer i bil i går for å handle mer supplies...

Røvde å plastidip'e et vindu, det er nesten ikke noe vits siden det trengs nesten en hel boks for å dekke ordentlig slik at lys ikke kommer igjennom.

Jobber nå med sidevegger, disse festes inn i c-stolpen med M8 gjengestenger. Krevende, men nødvendig for å få skallet bredt nok!

Ifeel sorry for you.

Kjøre 6 timer for godis

ser ut som en bra begynnelse

mvh kim

Comment

• Originally posted by Rexonix View Post
          Ligger et bilde på forrige side hvor man ser 3+ av eskene med lib 1221 D1 på uten oppmerksomhet kommer konspirasjonsteoriene ; D
          Er småbarnsfar, så jeg har oppmerksomhetsnivået og hukommelsen til en gammel hund
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• Rexonix har rett. Han gjennomskuet det hele umiddelbart.
            Defus; du får sette barnet/barna i arbeid da, så kanskje du blir ferdi snart (!)

Jeg har akkurat gjort unna dagens 12 timer arbeid på skallet (veggen). Akkurat nå trenger jeg og stikksaga en liten pause fra hverandre. Men det er sånn det blir ... det er helt normalt. Når man ikke har sett hverandre på lenge så er alt spennende, og man lærer nye ting om hverandre. Man vil bare gjøre nye ting sammen og alt fungerer greit det føles helt riktig, men så kommer man til et tidspunkt hvor det meste blir et ork - da må man behandle hverandre ekstra pent hvis det hele skal fungere på lang sikt.
            Jeg tror vi skal klare oss. Stikksaga og jeg.
            never enough!

Comment

• Fyllte selvfølgelig opp med en fuckload med byggskum inni der. Det var som vanlig nøyaktig like trivelig å jobbe med som en spontanabort i en flodhestfamilie.
              never enough!

Comment

Rexonix har rett. Han gjennomskuet det hele umiddelbart.
                Defus; du får sette barnet/barna i arbeid da, så kanskje du blir ferdi snart (!)
                What is this word ferdig you keep talking about?

Jeg har planer om denne sommeren er jeg, entry konkurranse klar i hvert fall

Comment

• Sender du meg PM ang bladene bass-freak?
                  VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

• Tok bilder av noen av de større delene som er skrudd ut av bilens interiør for å få plass til littegranne lyd.

basshead problems?

Har kommet igang med å borre opp koblings skinner. Det er også litt jobb.

Men de begynner etterhvert å ta form... Kosta skjorta og har har samme tverrsnitt som ca 10 strekk med 50kvadrats kabel. Håper de gjør susen og at det blir litt ryddigere i spagettien.

Topp plata til skallet ble runda av langs kanten på utsiden og kledd med en bit liggeunderlag (!!) dette for at det skulle både gli lett på plass og sitte godt opp mot taktrekket uten å gjøre noe særlig skade. Jeg er desverre ikke i den kategorien som bare kan kappe bort taktrekk og feste MDF plater i taket. Når jeg blir stor en gang kjøper jeg kanskje en bil for sånne formål.

Første lag i toppen og noen skråvegger på plass! En god følelse.

Ny vegg kommer til å bygge ganske mye lenger frem enn den forrige.
                    Last edited by bass-freek; 18-10-2014, 17:06.
                    never enough!

Comment

• Looking good

Du blir vel aktiv på treff i nord til sommeren?

Comment

• Originally posted by zxsonnyxz View Post
                        Du blir vel aktiv på treff i nord til sommeren?
                        Det må han

Comment

• Når jeg klarer å dra det hele i land og få det som jeg har lyst til så vil jeg nok det. Men kommer ikke til å tune denne her til 45-50Hz for at det skal spille høyt på sporene på en eller annen konkurrans- CD asså. Det bygges jo for at jeg skal synes at det låter gøy selv.

Har veldig lyst til å få sett/hørt bilene deres også, så en tur nordover kan jo skje. Ellers så hadde det passa veldig bra om det ble laget et treff i Tromsø-området. Det er en utfordring og mulighet som eventuelle aktuelle firmaer burde ta mener jeg! Da fanger man lett opp mye av Finnmark, Troms og kanskje noe fra Nordland.

Kanskje Torbjørn i Finnsnes vil kalle inn til noe treff muligens? Det er jo rett borti gata for meg, og det tar bare en time mer for dere dit enn til Tromsø... Hvis så så skal jeg gjerne bidra med frivillig innsats og det jeg kan stille av ressurser for at det kan skje.
                          Ellers så er det jo dette sommertreffet i Mo, har noen tenkt seg ned dit?
                          Last edited by bass-freek; 18-10-2014, 17:43.
                          never enough!

Comment

• Jeg beundrer håndverket ditt og hvordan du ser løsninger.
                            Jeg er meget imponert.

Gleder meg til å se fortsettelsen
                            The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

• Dette ser helt konge ut! Jeg følger med

Comment

Når jeg klarer å dra det hele i land og få det som jeg har lyst til så vil jeg nok det. Men kommer ikke til å tune denne her til 45-50Hz for at det skal spille høyt på sporene på en eller annen konkurrans- CD asså. Det bygges jo for at jeg skal synes at det låter gøy selv.
                                Enig i dette, og er vel noe slikt jeg ser for meg, men jeg skjønner også at andre bygger slikt for å vinne

Comment

Working...
                                X