Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ...
    never enough!

Comment

• Bad ass element det der
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Jeg vet hva en av disse subbene gjør med <1kw så 8 på 14 kan bli ganske brutalt

Synn du ikke fikk hørt Colten etter jeg byttet til 1221 for det var veldig merkbar forskjell

Comment

• Originally posted by zxsonnyxz View Post
          Jeg vet hva en av disse subbene gjør med <1kw så 8 på 14 kan bli ganske brutalt

Synn du ikke fikk hørt Colten etter jeg byttet til 1221 for det var veldig merkbar forskjell
          Hm, jeg visste ikke at du bytta til den samme subben. Den nye D-1 med aluminiumsspoler altså? Jeg er spent på hva de er gode for.

Litt bilder av fremdrift.

Har malt to strøk til etter dette bildet.

Liming av baffel. Jeg bruker ganske mye lim, nesten ev kvart liter pr lag. De er i tillegg skrudd i hverandre, først og fremst for å holde press til limet er herdet.

Baffel og port sparklet og til tørk.

Så ble hele greia smurt inn med polyester, ferdig med denne for nå!
          never enough!

Comment

• Har også møtt på første store problem hittil. Jeg visste at det ene elementet ville komme i konflikt med den ene "utveksten" som er bygd over hjulbuen.
            Noen ganger vil den bare ikke inn. Samme hvor lyst man har til at det skal gå...

Synderen:

Da var det bare å gå i grevlingmodus med sag og ymse tyngre verktøy. Et hakk ble saget ut med alt annet enn kirurgisk presisjon. Men det er ingenting litt glassfiber ikke kan fikse...

Og DER passet den subben.

En ting har jeg innsett. Montering av subwooferne i det her trange miljøet kommer til å bli et virkelig mareritt.

Jeg satte bare baffelen inn i bilen før jeg tok kvelden i dag. Det står med lyskaster på for å herde polyesteren over såret jeg lagde.
            Last edited by bass-freek; 29-10-2014, 00:15.
            never enough!

Comment

• Ja nå har man brukt 10-15 minutter på å studere de siste bildene dine Johann ... Prøvde å finne på en kommentar, men vi får komme tilbake til det når haka har kommet seg opp i trynet igjen!!!!!
              Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
              | Gladen 75c6 - DD m4a |
              | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                Hm, jeg visste ikke at du bytta til den samme subben. Den nye D-1 med aluminiumsspoler altså? Jeg er spent på hva de er gode for.
                Er disse 1221 nye modeller? Det har ikke jeg fått med meg isåfall. Jeg byttet til 1221-d1 subben i fjord sommer etter jeg sprengte 1212 subben. Var veldig fornøyd med den

Comment

• I have no Words, Detta så jo super bra ut. Den baffelen ble super sexy. Likte nøyansen av fineeren Tror det der kommer til å spille perverst. Stå på dette blir bra

mvh kim

Comment

• Rett snus til rett arbeid!
                    Ble rimelig stum av den veggen din! min lille 12" ble plutselig bare en fjært i verdensrommet!

Comment

• Alt anna enn kirurgisk presisjon you have made my day

Det ser rått ut vi må treffes til sommeren
                      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Rått! Sinnsykt effektiv fremgang!
                        It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                        Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Dette blir utrolig tøfft!!

Comment

• Rått!!! Glede meg til å høre dettan...
                            sigpic

Comment

• uber sexy kasse (nesten stor nok til å bo i) måten du løser utfordringene på er utrolig bra.

stå på

mvh

Harald Berg
                              The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

• Tusen takk for trivelige tilbakemeldinger folkens, veldig motiverende.
                                Det er lov å komme med kritiske spørsmål eller forslag også, sikkert mye som kan gjøres annerledes. Begynner å bli sliten etter mange veldig lange dager med kun jobbing på bilen. Skal ha en eller annen form for lyd i den i løpet av uka har jeg bestemt! Slenger ut noen små bilder her straks.

2x3" bjelke til horisontal avstivning side-til-side.

Bestemte meg for å borre opp til høytalerledning før porten skulle inn og det ble trangt inni skallet.

Avstiver og kabler på plass.

Port satt inn.
                                Last edited by bass-freek; 30-10-2014, 10:32.
                                never enough!

Comment

Working...
                                X