Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har sikkert lest om det, men hvilke oppgraderinger gjorde du på steøm fronten?
    It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
    Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Må nesten få meg en prøve lytt om stiene våres krysses ☺
      Følger med her, tøft at det skjer noe i nord ☺
      ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
      Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

• Larsi: Jeg har bytta ut to orginale batterier med Odessey, og dermed gjort plass to to til Odessey 2150 baki. I tillegg er det lagt opp mer og bedre kabling mellom batteriene i front, mellom front og bak samt dual inputs. Har sikkert putta inn ihvertfall 20meter til med 53kvadrat. Enda kan det nok bli bedre med å strekke minus bakover fremfor å bare jorde i setefestet som nå.
        Har mulighet til litt mer batterier, men da frister det mer med en dynamo til av vekt-hensyn. Dette er en "daily driver".

Akilles: Jeg kan prøve å gi lyd neste gang jeg skal opp til Tromsø, ellers så kan man ikke utelukke et større treff i Finnsnes til våren!

Uansett, noen små updates... Har fått en ganske trygg, om ikke estetisk prisvninnende montering av de siste forsterkerne baki. Slapp av, dette er bare monteringen, planen er faktisk å prøve å støype et okei deksel utenpå. Da blir det fleece og greier til jeg får en noenlunde flushmontering som også følger kanten på selve åpninga i selve bakdøra. Det ligger litt frem i tid pga temperaturen.

Så et deksel som dekker mesteparten av busbars og kabling. Det blir nok trekt med filt og felt ned etter beste evne. Har også noen magneter som jeg skal teste her slik at det enkelt kan nappes ut når det er ønskelig. OBS: det ser veldig usymmetrisk ut på bildet, i virkeligheten er det OK altså.

Det som er irriterende nå er at jeg har HD video av dette som spiller så ørene (og andre ting (ikke kroppsdeler)) flagrer... men min lille lenovo netbook klarer ikkeå hjelpe meg med å redigere/klippe dette. Det kommer nok når jeg har fått noe bedre hardware
        Last edited by bass-freek; 24-11-2014, 20:53.
        never enough!

Comment

• Håper virkelig du blir og se lenger sør i løpet av vår og sommeren og for det her bygget må bare oppleves live

Comment

• Henger meg på her, dette må oppleves! Utrolig stilig! Flott arbeid

Comment

• Looking good du kan også bruke stretch laken og forsterke med glassfiber
              Ser ialkefall vanvittig bra ut får du ikke filmet uten hd?

Mvh Kim

Comment

• Thanx.
                Ja bilen skal sørover i sommer.
                Kim: anbefaler du heller stretchlaken? Jeg ser for meg at det kan absorbere polyester bedre enn fleece nødvendigvis gjør. Støypinga tar jeg etterhvert, det er mye som gjenstår enda innser jeg. Kan prøve å filme med et annet kamera lavere kvalitet muligens. Til helga kanskje.
                never enough!

Comment

• Kjøpte en 4kvadratmeter-pakke med demping fra LIB i dag. Har vært særdeles fornøyd med silent coat som er brukt hittil. Tilbudet var såpass bra at jeg bare måtte prøve dette. Hovedsaklig skal dette brukes til å få redusert vibrasjonsstøy fra dører og dørtrekk. Det blir nok en kjempeforbedring på høyt lydvolum håper jeg.
                  never enough!

Comment

• never enough!

Comment

• ser kjempefint ut. som vanlig gjør du en utmerket jobb.(skulle ønske jeg var like flink som deg)

mvh
                      Harald
                      The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

• Rått!!!!
                        Hvordan spiller det??

Comment

• hberg: jeg prøver bare å kompensere for manglende skills med litt tålmodighet og ønsker jo at det skal bli sånn at jeg trives med det til slutt.

Originally posted by MKLars1 View Post
                          Hvordan spiller det??
                          Nei hva skal man svare til det? ...Jeg har et lass med latexhansker liggende til støyping, prøvde å ta en liten video for å se om det ble litt gøy. Så hadde jeg på meg ei tynn ytterjakke som funka fint til "shirt tricks".

http://s743.photobucket.com/user/kns...g3ipv.mp4.html

Av en eller annen grunn spilles den ikke av smooth hos meg. Noen som vet hvordan jeg legger til video slik at den kommer opp som thumbnail/kan spilles av på siden her?
                          Last edited by bass-freek; 03-12-2014, 21:21.
                          never enough!

Comment

• Knalltøft

Blir spennende og se tall etterhvert

Comment

• ENDELIG det der så jo perverst ut, moro med storm i bilen tror jeg må låne den ideen din med plexi/akryl til decaler

mvh kim

Comment

• Å fyyy faen!
                                Dette skulle man helst ha unngått å se på dataen, men fått oppleve i virkeligheten!
                                Det så GROMT ut !

Comment

Working...
                                X