Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• nydelig arbeid som vanlig.
    Takk for at du viser oss hvordan du gjør det
    mvh
    Harald
    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

• En pakke jeg har ventet leeenge på.

Fått trekt ei dør med grå vinyl.
      Last edited by bass-freek; 06-02-2015, 22:21.
      never enough!

Comment

• Det var noen spørsmål om hvordan den funket. Her er en kort demovideo. Ugn spurte om sikring. Det er ikke noe mer enn hva man ser her. Burde kanskje vært mer. Men jeg tror at disse 310grammene i dashbordet ikke er det som vil drepe meg. Da snakker vi omtrent en påkjørsel bakfra fra en lastebil i enorm fart altså.

Last edited by bass-freek; 07-02-2015, 12:53.
        never enough!

Comment

• Det der så jo veldig bra og funksjonelt ut

Blir man truffet av vogntog eller lignende bakfra i så stor fart som skal til for og løsne den er det uansett så store skader at den ipaden blir urelevant vil jeg tro....
          Last edited by Tommy str; 07-02-2015, 13:03.

Comment

• Bare den ikke rister løs av vibrasjoner når man kjører på vaskebrettveier...
            Slutt resultatet på nettbrett løningen din ble kjempeflott!!

Comment

• De dørene dine ble meget sexy, Er noe med skai som får det til å se meget eksklusivt og delikat ut
              Den i pad monteringa de ble meget bra. Har lyst på slikt selv og har kikket på forskjellige løsninger
              ble vanvittig bra slutt resultat er ikke mye som gjenstår i bilen din nå
              bra jobb som vanelig

mvh kim

Comment

• Jo takk, men det er enda ganske mye jeg har planlagt å forbedre Kim .
                MKLars1, du skal ikke være redd for det. Grunnen til at jeg har brukt så mye tid på denne er for å få passformen riktig, slik at den både sitter godt nok, og kan enkelt tas ut. Den går ingen steder, til tross for snø og isdekte veier med betydelige kjettingspor her i området gjennom hele vinteren.

Har jobba med instillinger på lydanlegget det meste av helga uten noen gode resultater sålangt. Som lykkelig eier av DD-1 har den ikke brakt meg annet enn hodebry hittil. Så kommer behovet for å oppgradere firmware på DSP med nedlasting av filer over mobilt internett, seks forsterkere som skal kobles inn og ut for å justeres, for korte USB kabler og fandens oldemor. Velkommen til problemene som oppstår når man vil være kjekk og bygge stort. Fortsettelse følger!
                never enough!

Comment

• Du får gjort noe i det minste
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                  Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• I dag har jeg kjørt litt for å gjøre noe ærend. Det ble rundt 2x30minutt og jeg var ikke flau med volumkontrollen. Det var en time med total Chris Brown-modus ... Og jeg snakker ikke om hans musikalske evner! De nye LIB-elementene med alu talespole bare tar i mot som enebarn på julekvelden. Det er riktig så livlig. Elementene bare ler av oppgaven, det er Northug mot bestemora mi i motbakke. Nesten litt flaut at jeg ikke har klart å få antydning til svidd lukt fra spolene. Tror ikke jeg klarer å hente ut nok potensiale på strøm-siden.
                    never enough!

Comment

• Haha, samme følelse har jeg nå av den nye subben
                      Godt jeg har dynamo, batterier, og en forsterker til
                      It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                      Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                        I dag har jeg kjørt litt for å gjøre noe ærend. Det ble rundt 2x30minutt og jeg var ikke flau med volumkontrollen. Det var en time med total Chris Brown-modus ... Og jeg snakker ikke om hans musikalske evner! De nye LIB-elementene med alu talespole bare tar i mot som enebarn på julekvelden. Det er riktig så livlig. Elementene bare ler av oppgaven, det er Northug mot bestemora mi i motbakke. Nesten litt flaut at jeg ikke har klart å få antydning til svidd lukt fra spolene. Tror ikke jeg klarer å hente ut nok potensiale på strøm-siden.
                        Det var så mye gode utrykk i denne posten at jeg ikke gidder å trekke frem ett enkelt

Ser ut som om du må ha mer power
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• Ikke en lyd oppdatering. Men alle vet jo at stickers = gains...

never enough!

Comment

• Nice!

Comment

• Og stickers får bilen til å gå raskere!

Comment

• Ble det noe Termlab måling med de nye subbene?
                                syns jeg leste målet var 155 db ?

Værtfall beist av et system !!

Comment

Working...
                                X