Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usivilisert: 4 x 15" vegg i Pajero

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja kanskje. Det blir iallefall å være på den sikre siden. En dynamo til ble litt for mye hassle, ikke sikkert jeg vil beholde denne bilen for alltid heller. Satser på å ha den spillende til treff i Hammerfest 04.07.
    never enough!

Comment

• Har du fått testet ? Målt noe i den ? 😊
      Ser interisangt ut det bygget ditt 👍
      150 km/t Problem............150 DB No Problem.............

https://www.youtube.com/watch?v=tLa23-jOq4E

Comment

• Hm, har kanskje en lytteklar bil til Hammerfest Men mest sannsynligvis ikke

Uansett skal komme meg til Hammerfest
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Junior: ikke målt skikkelig i det hele tatt. Må få gjort det snart og jeg veit det er myye å hente på små-justeringer, hadde det vært viktig så hadde jeg kjøpt TL og jobba systematisk. Jeg er mest opptatt av hvordan det er å høre på. Det betyr mer for meg at det låter gøy på musikk en 0,5db forskjell på burp!
          Defus; godt å høre, regner med å treffe deg der oppe!
          never enough!

Comment

• Da regner jeg med å se/høre deg til helga da 👍
            150 km/t Problem............150 DB No Problem.............

https://www.youtube.com/watch?v=tLa23-jOq4E

Comment

• Originally posted by Junior4x4 View Post
              Da regner jeg med å se/høre deg til helga da 👍
              Jepp! Har store planer om å møte opp, gleder meg som en unge!
              never enough!

Comment

• Bilen min fikk et styrestag som synger på siste verset, og er ikke godkjent for lengre kjøreturer
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                  Bilen min fikk et styrestag som synger på siste verset, og er ikke godkjent for lengre kjøreturer
                  Du tuller? Godamn mann. Skandale!

Fra Bomp Comp 2015 i Hammerfest: (Bilder kommer)
                  Mye tøffe bygg og langt mer ambisiøst nivå siden jeg var med sist i '13. Emma-musikken var som vanlig katastrofal i min bil, måtte streame gjennom dropbox og mobiltelefon. Huff!

Men vi fikk kjørt valgfri låt for moro med måling i nakkestøtta. 152,6db på meg - synes det var greit (det er pers og lover bra for å nå målet på 155 i frontruta). Ble kun slått med 0,2db av Junior på den "frie målinga". Hans bil er som å kline med en dinosaur, det er ekkelt, skadelig og veldig unikt.

Nå må ørene få hvile et par timer, og nesa må få litt fri fra den intense lukta av brente talespoler. Takk Finnmark!
                  never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post

Ble kun slått med 0,2db av Junior på den "frie målinga". Hans bil er som å kline med en dinosaur, det er ekkelt, skadelig og veldig unikt.
                    Mercedes'en slutter aldri å levere feil, på samme måte som du aldri slutter å levere gode kommentarer

Satser på ferdig med å godkjent bil til neste Alta treffet mye biler på SQ delen?

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post

Fra Bomp Comp 2015 i Hammerfest: (Bilder kommer)
                      Mye tøffe bygg og langt mer ambisiøst nivå siden jeg var med sist i '13. Emma-musikken var som vanlig katastrofal i min bil, måtte streame gjennom dropbox og mobiltelefon. Huff!

Men vi fikk kjørt valgfri låt for moro med måling i nakkestøtta. 152,6db på meg - synes det var greit (det er pers og lover bra for å nå målet på 155 i frontruta). Ble kun slått med 0,2db av Junior på den "frie målinga". Hans bil er som å kline med en dinosaur, det er ekkelt, skadelig og veldig unikt.

Nå må ørene få hvile et par timer, og nesa må få litt fri fra den intense lukta av brente talespoler. Takk Finnmark!

Gratulerer med bra Score

Comment

• fint bygg du har var noe annet og se det i virkelig heten får håpe at leg ser bilen på flere treff så jeg kan få høre litt i den
                        MVH Mats S. Erdal

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                          Mercedes'en slutter aldri å levere feil, på samme måte som du aldri slutter å levere gode kommentarer

Satser på ferdig med å godkjent bil til neste Alta treffet mye biler på SQ delen?
                          var bare 2 biler i SQ. så hadde du kommet deg ditt hadde du nu klart å få pall plass
                          MVH Mats S. Erdal

Comment

• Kobla opp forsterkere på nytt. Kasta inn noen provisoriske deksler og kjørte på langtur!
                            Her er noen få bilder av mange mange syke bilstereobygg, og en sykkelstereo(!)

never enough!

Comment

• Den der forsterkerløsningen blei utrolig stilig! Og så ut til å være mye å se / høre på treff

Gratulerer med bra score!

Comment

• Ja det ble ihvertfall litt show-off på kabling. Blir bedre når jeg får ordna litt på det rent kosmetiske, planen er klar skjønner du. Er i K-town fra førstkommende helg og utover. Vi må få utveksla hørselskader og skremt noen forbipasserende! Gi lyd når du har tid.

Ja det er et forbausende sterkt bilstereomiljø langt i Nord. Alta og Hammerfest kan stille med svært mye bra og flere dyktige folk som bygger. Skulle like å sett tilsvarende oppmøte i en like stor by et sted i Sør Norge. Og la meg si det sånn, de gutta der er ikke redde for å laste en 5KW eller 10KW(!) GZ monoblokk ned i 0,5ohm - det sier noe om holdninga!
                                never enough!

Comment

Working...
                                X