derja, bare meg som er dårlig til å lete
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw e34 og DD!
Collapse
X
-
Ååålreit, i dag har jeg flyttet litt på kassa mi, dvs at jeg flyttet den helt bak i bagasjerommet med elementet rettet inn mot
kupe, og det ga en stor økning i lyd!!
Faktisk så stor at speilet mitt knakk av under testing, kommer bilder i morgen!
Grunnen til flytting var at jeg oppdaget at det spilte mye bedre med bagasjeromsluka åpen enn lukket, og etter tips fra hifonic ble den flyttet så langt bak som mulig!
Spm nå er om det vil spille enda høyere om jeg flytter den frem igjen og får tettet 100% mellom kupe og bagasjerommet!? er endel jobb og jeg er usikker på om det vil spille bedre, det finner man jo ikke ut med mindre man prøver såklart, hvis ingen her vet noe om det fra før av?
Skal prøve og få tatt endel bilder om jeg bestemmer meg for å tette igjen, skal også male kassa innvendig og utvendig, samt oppgradere jording min fra 20mm2 til 50mm2 (jaggu på tide) kjører fortsatt original batteri, men har ikke råd til noe bedre foreløpig!
målet er å klatre over 140db på dbdraget til helgen!Ford Focus
B2 Audio CC15
B2 Audio Mono v4
Comment
-
Takker, vant klasse A,gjorde det mye bedre enn forventet til å ha originalt batteri og alt annet originaltblir fort bitt av basillen, morro å se alt det forskjellige utstyret folk har!
Får mye inspirasjon og ideer!Last edited by Janthomas; 20-04-2013, 22:27.Ford Focus
B2 Audio CC15
B2 Audio Mono v4
Comment
-
okai, da er det på tide at det skjer noe her i bilen igjen, har nå mulighet til å bytte ut min 2515 med en 9515! jeg har dog ikke plass til noe større kasse, så spørsmålet er om det er verdt det? neste alternativ blir å gå ned til 2x 12" muligens.. tips/tanker?Ford Focus
B2 Audio CC15
B2 Audio Mono v4
Comment
-
Hva med 2stk Gladen SPL 12? Det spiller som FY!Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
Originally posted by Janthomas View Postokai, da er det på tide at det skjer noe her i bilen igjen, har nå mulighet til å bytte ut min 2515 med en 9515! jeg har dog ikke plass til noe større kasse, så spørsmålet er om det er verdt det? neste alternativ blir å gå ned til 2x 12" muligens.. tips/tanker?
Du trenger større kasse til 2x12 enn du gjør til 1x15 mr.
Hvor stor kasse har du nå, og hva ligger tuningen på?
Comment
Comment