Originally posted by cossiemk1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Bmw e34 og DD!
Collapse
X
-
-
Sånn da var alt prøvemontert igjen! Porten sitter skikkelig, og er korta ned 10cm, i tillegg har jeg kobla ned til 1 ohm! Og fy dæven det var forskjell^^, spiller fortsatt dypt og godt nok for meg, men tar nok ikke lange tiden før planene om enda en 15" kommer:O
MEN jeg har kun 21mm2 på jording og 50mm2 på strømmen, forsterkeren har kun inngang til 35mm2! er det vits med 50 når den må klippes ned til 35?
og hva skjer når man har for tynn jording? om man ikke sliter med dimming osv..Last edited by Janthomas; 28-03-2013, 17:48.Ford Focus
B2 Audio CC15
B2 Audio Mono v4
Comment
-
Ja det er vits aa ha 50mm2 selv om de to siste cm blir 35mm2. For aa minske sannsynligheten for spenningsfall m.m burde det vaere 50mm2 overalt, foerst som sist.Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
Originally posted by Jørgen View PostJa det er vits aa ha 50mm2 selv om de to siste cm blir 35mm2. For aa minske sannsynligheten for spenningsfall m.m burde det vaere 50mm2 overalt, foerst som sist.
stemmer, jeg har veldig lite spenningstap fra før av, og 50mm2 blir jo fort et par hundre kroner! er meget skrapa om dagen hehe men det skal inn såfort en jobb kommer på plass!
Foresten takk til kimafro som hjalp meg litt her om dagen!Ford Focus
B2 Audio CC15
B2 Audio Mono v4
Comment
-
Originally posted by Øivind Sandvik View Postmener de 90graders bendene rørleggere bruker for 6" rør passer uhyggelig bra med de rørene derJonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
Comment