Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw e34 og DD!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cossiemk1 View Post
    Ser nå at Elementet står mot seteryggen, men jeg finner ikke noe om at han skal vinkle refleksrøret hvis det var det du siktet til? Er det 6" port han har der, så bør vel avstanden til bakveggen være minst 6" også
    ja røret er kappet kortere nå så jeg skal prøve det en stund, liker jeg ikke tunina så får jeg se om jeg finner rør med bøy, pvc eller lignende
    Ford Focus
    B2 Audio CC15
    B2 Audio Mono v4

Comment

Du kan bruke samme type rør som du har nå. Skaff rett lengde og del røret 45 grader på egnet sted, så kan du lime det sammen igjen med 90 grader vinkel

Comment

Originally posted by cossiemk1 View Post
        Du kan bruke samme type rør som du har nå. Skaff rett lengde og del røret 45 grader på egnet sted, så kan du lime det sammen igjen med 90 grader vinkel
        ja såklart genialt, takk for tipset
        Ford Focus
        B2 Audio CC15
        B2 Audio Mono v4

Comment

er også åpen for tips om kule frontsett løsninger, som ikke alle har! tenker da annet en vanlige komponentsett
          Ford Focus
          B2 Audio CC15
          B2 Audio Mono v4

Comment

Sånn da var alt prøvemontert igjen! Porten sitter skikkelig, og er korta ned 10cm, i tillegg har jeg kobla ned til 1 ohm! Og fy dæven det var forskjell^^, spiller fortsatt dypt og godt nok for meg, men tar nok ikke lange tiden før planene om enda en 15" kommer:O

MEN jeg har kun 21mm2 på jording og 50mm2 på strømmen, forsterkeren har kun inngang til 35mm2! er det vits med 50 når den må klippes ned til 35?

og hva skjer når man har for tynn jording? om man ikke sliter med dimming osv..
            Last edited by Janthomas; 28-03-2013, 17:48.
            Ford Focus
            B2 Audio CC15
            B2 Audio Mono v4

Comment

Ja det er vits aa ha 50mm2 selv om de to siste cm blir 35mm2. For aa minske sannsynligheten for spenningsfall m.m burde det vaere 50mm2 overalt, foerst som sist.
              Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

mener de 90graders bendene rørleggere bruker for 6" rør passer uhyggelig bra med de rørene der
                MVH, Øivind Sandvik
                sigpic
                www.facebook.com/Sandviksbassogbongel
                www.sandviksbassogbongel.com

Comment

Originally posted by Jørgen View Post
                  Ja det er vits aa ha 50mm2 selv om de to siste cm blir 35mm2. For aa minske sannsynligheten for spenningsfall m.m burde det vaere 50mm2 overalt, foerst som sist.

stemmer, jeg har veldig lite spenningstap fra før av, og 50mm2 blir jo fort et par hundre kroner! er meget skrapa om dagen hehe men det skal inn såfort en jobb kommer på plass!

Foresten takk til kimafro som hjalp meg litt her om dagen!
                  Ford Focus
                  B2 Audio CC15
                  B2 Audio Mono v4

Comment

Originally posted by Øivind Sandvik View Post
                    mener de 90graders bendene rørleggere bruker for 6" rør passer uhyggelig bra med de rørene der
                    Stemmer bra det! Mye bedre løsning enn å kutte 45 grader for så å lime sammen igjen da det gir bare en heftig brems midt i porten, noe som gjør at porten fungerer langt fra optimalt
                    Jonas Tautra
                    - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
                    Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

skjer ikke så mye her akkurat i disse dager, har blitt stoppet av noe som heter virus på balansenerven!
                      Ford Focus
                      B2 Audio CC15
                      B2 Audio Mono v4

Comment

En lærer jeg hadde på vgs fikk det, hun kjøre av veien og taket\rullet bilen på vei til jobb. Farlige saker det! :/

Comment

Originally posted by Janthomas View Post
                          skjer ikke så mye her akkurat i disse dager, har blitt stoppet av noe som heter virus på balansenerven!
                          Bare ro og hvile som hjelper mot sånt. God bedring.

Comment

Ufattelig ubehagelig å få, har til og med fått bass forbud! Men jeg får mye tid til lesing planlegging og forum gloing Hehe
                            Ford Focus
                            B2 Audio CC15
                            B2 Audio Mono v4

Comment

Sitter nå og lurer på om jeg vil trekke alt av plater o.l. som skal inn i bagasjerommet i skinn\skai istedenfor filt! noen som har peil på hvor jeg får kjøpt det?
                              Ford Focus
                              B2 Audio CC15
                              B2 Audio Mono v4

Comment

Judys bilstereo

Mvh kim

Comment

Working...
                                X