Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (C5) Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Merket ikke forskjell

Den har jo flere luftehull. Mot setebakryggen er det også litt åpning + rundt med forsterkeren. Så den får puste fint

Comment

Ah, selvfølgelig ) uansett, stå på ! Meget fint arbeid
      Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
      | Gladen 75c6 - DD m4a |
      | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

Stilig med den Focal logoen
        En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

Mvh
        Hans

Comment

det jeg hadde gjort er å klippet ut logoen i den grillen du hadde, for da kunne du bordet flere hull i plata, samtidig som du får samme utsende som nå
          VW Golf 4
          Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
          Simen Sormbråten

Comment

Liten update. Byttet ut Focal P30DB elementet med et Gladen SQX Blir snart nytt gulv med annen "lufting" til bassen. Vet ikke hvilken løsning det blir der enda

Comment

Da kom det en liten update her. Snakket tidligere om å ha lys under gulvet. Lyse opp elementet og forsterkeren. Nå er det montert og sånn ble det:

Siden lyset skal gå over remote på spilleren slang jeg inn et rele på alt. Så slipper jeg å brenne remote utgangen på spilleren. Ble bare brukt 4 LED striper i bilen

To stk ble limt fast under gulvet mot elementet. Håper det vil lyse opp elementet igjennom høytaler gitteret

Og siste to ble limt fast nederst på vær sin side av forsterkeren. Så da er det bare å vente på kvelden Skal bli arti å se hvordan dette blir i mørket Blir det for ille er det jo bare å koble av +12V pin 87 ut fra relet som går til lysa

Comment

Ser da bra ut dette

Hva med å handle inn en kjekk liten bryter til lysa?
                Slik som dette:
                http://biltema.no/no/Bil---MC/Bil-ti...angular-43048/
                Mvh Tony
                - The only road to take is perfection itself

Comment

Ja, tanken på bryter har vært der. Man ser ikke lyset da trekket over bagasjedelen er dratt over da. Lyset ved elementet er helt perfekt, men synes det er litt for mye lys ved forsterkeren. Så får se hva jeg gjør

Comment

Comment

så utrolig bra ut dette. bare et hull som lufting til subben nå? har støpt i hjulbrønnen selv og lurer på hvordan jeg skal beskytte subben dersom jeg ikke bestemmer meg for å lage en monsterkasse oppå der igjen da

Comment

Originally posted by Skarstein View Post
                        har støpt i hjulbrønnen selv og lurer på hvordan jeg skal beskytte subben
                        Hva med å gjøre noe alá som han her?

Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Originally posted by Skarstein View Post
                          så utrolig bra ut dette. bare et hull som lufting til subben nå? har støpt i hjulbrønnen selv og lurer på hvordan jeg skal beskytte subben dersom jeg ikke bestemmer meg for å lage en monsterkasse oppå der igjen da
                          Har fått på gitteret igjen idag. Som vises i de tidligere bildene

Comment

Fint dette her
                            Pioneer DEX-P99RS - Gladen SQL 165 Dual - Mosconi Gladen Zero 3 - SPL Dynamics SPL-460D - SPL Dynamics D-10S

Comment

Blir bare bedre og bedre dette
                              En bil uten lyd blir jo like kjedelig som en dame uten pupper

Mvh
                              Hans

Comment

Veldig fornøyd med anlegget så langt

Planene fremover blir å bytte ut Focal PS165 jeg har i dørene med Gladen SQL 165. Videre blir det å løfte ut alt jeg har bak. Ut med forsterker, basskasse. Side vegger og alt. Først legge dempematter overalt, så montere alt tilbake. Da blir det også nye høytaler kabler, tykkere mm².

Men det blir nok til neste år

Comment

Working...
                                X