Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 (C5) Prosjekt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Fint arbeid Karlsen. Bare og glede deg til du får inn Gladen SQL 165 i dørene og få dempet bilen godt. Bruker selv 6mm2 til Gladen SQL 165 Dual og det holder i massevis
    Mvh
    Ole Heen

Link til kjøp og salg feedback tråd: http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=15926

Comment

Har litt lyst på Gladen SQL 165 Dual.

Bruke i alle 4 dørene på bilen. Forran kjører jeg med diskanter og mellontone, og kun mellomtone i bakdørene. Hvordan tror du det blir?

Comment

Hva vil du oppnå med det, lurer jeg på? Man må nesten vite litt om hva målet er for å kunne svare på det du spør om
        Mvh Tony
        - The only road to take is perfection itself

Comment

Hva jeg vil oppnå? Nei, om mellomtone biten blir bedre.

Liker ikke å ha høytalere bak, men om mellomtone delen blir bedre med flere elementer der så skal jeg vurdere det. Blir den ikke bedre så går jeg kun for Gladen SQL 165 i dørene forran

Comment

Nei den blir ikke bedre ved å ha fler elementer enkelt og greit. Kan sikkert utdype om hvorfor hvis du vil også...?
            Mvh Tony
            - The only road to take is perfection itself

Comment

Trenger nok ikke det

Comment

Originally posted by T-Karlsen85 View Post
                Trenger nok ikke det
                Er det ikke greit å vite hvorfor da? =)
                Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Joda, kan godt si det Men jeg vet nok alt svaret

Er jo en grunn til at jeg har skrudd ut høytalerne i bakdørene og ikke montert noe der

Comment

Vil forsterkeren overleve om jeg f.eks monterer den under gulvet? For jeg kan slippe den ned 4cm, og da får jeg gulvet over.

Blir kanskje litt for varmt? Og vil det hjelpe med enke luftekanaler i gulvet. F.eks lage 2cm x lengden på forsterkeren luftekanal på vær sin side av forsterkeren. Ha de åpningene jeg har ved kablene på langsiden istedenfor. Bare litt smalere

Sånn som dette. Luftehullet til venstre er til bass trykket, de to til andre er til forsterkeren

Last edited by T-Karlsen85; 10-10-2013, 23:30.

Comment

Idag tok jeg turen til Oslo Motorshow. Bestemte meg for å ikke bruke penger, da jeg har litt for lite til bil.

Men neida, kom hjem med et Gladen SQX165 sett

Så snart blir det et Focal PS165 til salgs
                      Last edited by T-Karlsen85; 25-10-2013, 18:41.

Comment

Working...
                      X