Kan absolutt anbefale denne type bil. Det går jo litt slitedeler men de er så lette å skru på at det er jo en drøm Morro å ha en bil som ikke så mange andre har, og med denne type motor og alt RS2 utstyret så er det ikke akkurat en hverdagslig bil.
Det blir mest sannsynlig en båndpasskasse inntil seteryggen med et rør/rørene opp hattehyllen siden hattehyllen må gjøres noe med uansett.
Har sendt PM til Dag Johansen men ser at han ikke er så aktiv her inne lenger.
Det blir mest sannsynlig en båndpasskasse inntil seteryggen med et rør/rørene opp hattehyllen siden hattehyllen må gjøres noe med uansett.
Har sendt PM til Dag Johansen men ser at han ikke er så aktiv her inne lenger.
Lite skjer med bilen for tiden men har bestilt RS2 speil og RS2 kanalskjørt så da mangler jeg bare understell og motor/gir for å få den komplett RS2
Har ferie over neste helg så satser på å få ferdig dørsidene da. Og venter på svar fra Dag Johansen på kasseforslag men dette er tydeligvis en opptatt mann
Knipset et par bilder idag sammen med en kompis sin Audi S2 "sleeper" med 2,5 gang mer hestekrefter enn min :
Da var basskassen også tegnet!
Det blir båndpasskasse med 4" rør opp hattehyllen, 30 liter lukket og 45 liter refleksdel.
Satser på å få gjort endel med bilen til uka for da starter ferien!
Dempet dørtrekket litt med noe Bitoplast jeg hadde liggende:
Renset dørblekket med silikonfjerner og fjernet gammel isolasjon for å kunne legge på dempematter. Ble et lag stp vitoplast og to lag der høyttalerene kommer:
Og jeg har en nevø som er veldig glad i Reecaro setene i onkels "racerbil" :
Takk for det!
Nei har ikke fått begynt enda. Men bilen skal inn inn til lakkerer igjen imorgen for å fjjerne at par bulker i bakskjermene så da blir den borte noen dager. Så satser på å få begynt da
Båndpasskasse med rør opp av hattehyllen eller ut skiposen. Nei desverre har ikke noe av ferdig design.
Subbene som skal inn er 3stk Ground Zero GZHW 20X 8"
Comment