Announcement

Collapse
No announcement yet.

svane91 golf mk4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Du får nok sikkert kjøpt fra tavlebyggere
    ?

Comment

Originally posted by Larsi View Post
      Hvor kjøpte du kobberstanga og til hvilken pris?
      bestilte det gjenom søstre mitt sitt firma. stanga kom på 550 kr å frakta var på 900 kr så hadde jeg vist at d var så mye i frakt så hadde jeg bestilt mere
      MVH Mats S. Erdal

Comment

da fikk man pakken fra LIB i dag
        var positivt imponert på produktene til prisen
        jeg gleder meg til og få alt dette i bilen

Det vare en del ting jeg fikk

LIB Aku matter

8mm tykk

8m2 med matter 20 matter

butyl matter

16m2 med vibre-demp

To ruller med 53mm2 kabel.

30m kabel. kabelen var myk og finn er ikke noe og klage på den kabelen

To sett med 6,5" front sett.

Ble imponert på kvaliteten på frontsetene.

Bra til og bare koste 899kr for hvert sett. Så er d bare å se hvordan lyd kvaliteten er. Er det like god som dem ser ut så skal ikke klage nokke på de Hava blir det sikkert to sett til
        MVH Mats S. Erdal

Comment

Hold oss oppdatert, blir artig å høre hvordan frontsettet spiller

Comment

Vudere slike sett eg o så sett i gang å koble opp å få ut synspunktet ditt
            2 loud

Comment

Har prøvd de litt nu å er imponert over det ene settet og det spiller bedre en både aplin og jbl sette jeg hadde. Å de koste over dobbelt så mye. Å de likte seg bedre i dørene etter jeg hadde lagt 2 lag LIB butyl matter og et lag aku matt. Det er bra trykk i de. Trykket på med de da skjente man det i sette at spillet og speilene rister på døren. Å jeg bruker en gammel Panasonic M90 forsterker :P
              Kommer noen bilder senere den her uken.
              MVH Mats S. Erdal

Comment

Har det samme frontsettet liggende å støve ned, bare det er dynaBel det står på de. VIl du ha et sett til for en billig penge så bare si ifra

Jeg lurer: Bruker LIB varer fra dynaBel/******** å setter sin egen logo på det? Sorry for OT.

Comment

Originally posted by steffuz View Post
                  Jeg lurer: Bruker LIB varer fra dynaBel/******** å setter sin egen logo på det? Sorry for OT.
                  er nok produsert på samme fabrikk :=) men kan være små endringer som er gjort på de uten at det vises
                  // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
                  //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
                  Mvh
                  Rune Kvaal

Comment

Her kommer det en liten oppdatering
                    Har isolert bilen litt har lagt 2 lag med butyl isolering i fram dørene og et lag med akustiske matter.
                    I tak blei det 4 lag butyl får var så godt i gang så det ble et lag mere en d som var plan. Og et lag aku matt.

Brukt 4m2 i fram dørene og 6m2 i tak så har bare 6m2 igjen til resten så trur jeg må bestille mere:/

Glemte og ta bilde når jeg hadde lagt aku matt. så måtte ta fra noen hull i døren

Har 1.5 lag på dette.
                    [URL=http://s1017.photobucket.com/user/svane91/media/m6_zpscf1d184e.jpg.html][/URL
                    ]
                    Begynt å demontere for og ta tak og gulv 

Her ser man noe dyna matt jeg la i 2010.

Har fjernet den originale isoleringen så var det noe lim som minte om rute lim.

Det var et h*****e og fjerne.

Begynte og gjøre klart til og lime.

Har sprøyta inn litt lim

Ikke det smarteste jeg har gjort og lege trykk på limingen. Men oppdaget d tilgi nokk til og få det løs før limen hadde tørker het gjennom.

Første platen som be lagt i taket.

Har lagt halve taket med et lag

Her er lag nr 3.

Og her er lag 4

De to første platene med aku matt i taket

Og jeg glemte og ta flere bilder for da var kl 05 og hadde holt på siden kl 14 i strek :P

Har fjernet gulv maten.

Likte ikke originale platen som jeg fjernet for de hadde begynt og dette av :/
                    MVH Mats S. Erdal

Comment

Tengte og lege inn noen bilder fra i fjord som jeg fikk lånt bil og puttet det inni.
                      Den hadde 4 nord NorthStar NSB75 batteri 120A dynamo. Kicker ZX2500.1 i solo x 12. ZXv360.4 til og får og drive 2 sett JL Audio 6.5 C2 og en Pioneer forsterker til 6x9 C2.

MVH Mats S. Erdal

Comment

Det er en god stund siden jeg postet noe. Har gjort en del.
                        Har lagt isolering og aku matt i gulv. Lagt 3 strek med 53mm2 kabel som skal være jord fra dynamo. Men bruker 2 til pluss til jeg får kjøpt rød 53mm2 så jeg får 3 pluss og 3 jord. Og noe så ting.
                        Å kom over et problem at gulv trekket måtte jeg skjære bort rundt 1cm på vær side får å få det på plass. Får med 2,1mm x 2 + 6mm blei litt mye får gulvet.
                        Her er en del bilder.

MVH Mats S. Erdal

Comment

Hvor har du fått tak i denne?

Originally posted by svane91 View Post
                          Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

den sitter der orginalt på golf 4
                            volvo s60
                            vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                            Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

Originally posted by Jørgen View Post
                              Hvor har du fått tak i denne?
                              Det er originalt på bilen. Bare jeg ville ha kobber stang der.
                              Er du ute etter sånn så har jeg på dele bil som jeg skal vrake snart.
                              MVH Mats S. Erdal

Comment

Dette så meget gjennomført ut. Her har det godt med MANGE arbeids timer. Så knall bra ut. Stå på videre

Mvh kim

Comment

Working...
                                X