om du vil ha spenn på taktrekket så kunne du bare brukt de skummattene de selger på biltema. De med alu look på ene sida.
Brukte de i taket mitt. 2-3 lag med butylmatter og et lag med 10mm skum matter. Taktrekket står da i spenn.
It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.
her er noen bilder før jeg må bygge om. Det tok 3 dager fra jeg hadde bygget inn subben så sprengre jeg den :P
trekte a-stopene me kasse stof til jeg kjøper noe anet
noen gårlige bilder hadde lite strøm på telefon si fikk ikke blits :P
Den der porten minnet meg om hvordan kasen til en kompis av meg så ut da han hadde Elemental Design A13
(Den som en kompisen solgte til den yngre broren min i bytte mot en Alpine R12, som jeg fikk av han fordi han ikke skulle drive med bilstereo lengre, og som den yngste broren min stjelte da jeg ikke hadde tatt den i bruk ennå )
De a stolpene dine ble fine
[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
takk a stolpene blir vel bedre med anet trek men det er nu bedre en ingen
nu er det bare å få sub i bilen igjen. fikk en defet 12er hos en kompis jeg tengte å se om jeg fikk lyd i
Ser det er en god stund siden jeg har lagt ut noe.
Jeg har fått montert sundown subbene montert tok sin tid for forsterkerne hanes var defekt så han måtte få ny på garanti. Men det spilte dypt men ikke så alt får høyt. Det blei sote in i en lexus is 220d. Med en audison sr 1Dk forsterker.
Og jeg har fått gjort litt med bilen. Har fått laget glassfiber kasse og littandre små ting ☺
Æ blei nu fornøyd. Men d tok sin tid. Får brukte 4 daga å herse får når æ Bente va d 10grader ute. Å 2tima etter æ va ferdi va d 4grader å på natta blei d minus grader så 1200w me varme i biln va ikke nåk. Så va det e1uke med å forsterke kassa å nu vente æ på at lyd isoleringa skal bli ferdi herdet bare 2daga til den har stått inne 14daga
Comment