Announcement

Collapse
No announcement yet.

svane91 golf mk4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pent arbeid og skikkelig fine bilder også. Godt å se at at det er noen som ikke er redd for å gå igang med vanskelige ting, og heller ikke tar enkle løsninger her. Jeg ser at her er det gjort mangfoldige timer med innsats! Ble det godlyd av den kassa som du bygde med Sundown? Hvordan opplever du disse sammenliknet med andre subwoofere?
    Last edited by bass-freek; 10-12-2014, 14:47.
    never enough!

Comment

tak prøve å gjøre meg sjøl fårnøyd trur det er biket over 1500timer me arbeid på biln min. kunne ha tenk meg sundown subber skjøl. det blei bra lyd men det er ikke instilt noe på det
      MVH Mats S. Erdal

Comment

Akkurat sett igjennom hele tråden.
        RÅ innsats du pøser ut her !
        Sinnsyk demping også. Skjønner godt du måtte korte ned gulvteppet ja.
        Blei vel veldig stille i bilen din ?
        VW Corrado - Prosjekt bil
        Mitsubushi Lancer - Bruksbil
        It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
        I´m BANKRUPT - A G60 owner

Comment

takk det er fint at fålk liker det
          jeg har ikke mye støy fåran i bilen men bak i bilen har jeg ikke enda fådt isolert enda. det er meget behagelig og kjøre bilen med isolering. og lyden fra anleget er behagelig
          MVH Mats S. Erdal

Comment

Nå er det så lenge siden jeg har sett på tråden din at jeg husker ikke helt, men er demperne og fjærene stock på bilen din?
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

da har man gjort litt me biln

har ordna nytt jord punkt får måtte flytte det for det bei iveien får batteriet.
              og folenge nån kabla i orginal kabel nette

nye batteri plassen

sikringen på plass

måtte prøve sa8v2an i min bil

MVH Mats S. Erdal

Comment

Det var en voksen kasse

Kan hende du sa før påske hvor stor den var, men jeg husker det ikke akkurat nå Så hvor stor er den?
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

Nydelig arbeid med strømmen min gode mann. Jeg får lyst til å gjøre noe selv når jeg ser det. Og som Defus konstaterte, for ei enorm kasse! Låter det bra?
                  never enough!

Comment

Hva er det du brukt som byggemateriale til batteriplattformen?

[URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                      Det var en voksen kasse

Kan hende du sa før påske hvor stor den var, men jeg husker det ikke akkurat nå Så hvor stor er den?
                      kassen er 76x46x35 ca omjeg ikke husker feil.
                      MVH Mats S. Erdal

Comment

• Originally posted by Haakon O View Post
                        Hva er det du brukt som byggemateriale til batteriplattformen?

30mm spon som jeg har frest inn spor. har lagt polyester over dem nu sån et den tåler vann så blir den lakkert svart
                        MVH Mats S. Erdal

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                          Nydelig arbeid med strømmen min gode mann. Jeg får lyst til å gjøre noe selv når jeg ser det. Og som Defus konstaterte, for ei enorm kasse! Låter det bra?
                          takk er enda nån tilma arbeid før jeg er fårnød
                          ja den er stor til og vere til 2x 8" :P
                          den spiller bra det er en sånn arti kasse som tar dypt. de får 1250wrms med kicker zx2500.1 i 4 ohm
                          MVH Mats S. Erdal

Comment

• da har jeg fådt byggd sammen subben min
                            den ble sogt som Xelent CTX12
                            http://eikensbilstereo.no/product.php?id_product=951

deller er:
                            TC Sounds TI Basket
                            tc sounds 4 hp motor
                            soft parts fra psi
                            4" voice coil dubbel 1ohm
                            6 stk 10" Spider
                            2 stk 0,25" Spider Spacers
                            6" Dustcap og 12" dustcap fikk feil bestilte carbon men fikk vanlig

MVH Mats S. Erdal

Comment

• prøvd den litt i en mtx kasse og det spilte som bare det
                              og jeg ser jeg har nåkk strøm nu til det jeg har nu. når jeg spiltre musikk me mye bass da log jeg på 14,8v :P
                              men jeg har jo bare en 2500wrms forsterker og en 2 kanaler
                              men jeg må ligge på 2000 rpm får å få full lading
                              MVH Mats S. Erdal

Comment

• Frekt element. Skikkelig custom det her. Kjenner meg igjen i turtall og ladespenning., må også opp på 1500rpm for full trøkk. Har ikke funnet noen god økonomisk forsvarlig (!) løsning på det problemet enda.
                                Bilde av elementet i sitt nye hjem?
                                never enough!

Comment

Working...
                                X