Announcement

Collapse
No announcement yet.

svane91 golf mk4

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• KJøp mercedesen min, den ladder foreløpig strøm i hvertfall, men har problemer med interiørlysene og en bremsefeilmelding som plutselig dukket opp
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Originally posted by svane91 View Post
      da har jeg fådt byggd sammen subben min
      den ble sogt som Xelent CTX12
      http://eikensbilstereo.no/product.php?id_product=951

deller er:
      TC Sounds TI Basket
      tc sounds 4 hp motor
      soft parts fra psi
      4" voice coil dubbel 1ohm
      6 stk 10" Spider
      2 stk 0,25" Spider Spacers
      6" Dustcap og 12" dustcap fikk feil bestilte carbon men fikk vanlig

Ser bra ut
      Er det lov å spørre hvor mye delene fra psi kom på?

Comment

• Originally posted by estens View Post
        Ser bra ut
        Er det lov å spørre hvor mye delene fra psi kom på?
        delene kom på 3500kr me moms å frakt
        MVH Mats S. Erdal

Comment

• har ikke gjort så mye me biln min i det siste tengte å lege ut noe jeg har gjrot uten om dette http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=19837
          har bygget i en passat det blei bygget en 160L kasse til en bochmann nuke 15 og bruker en kicker zx 2500.1
          og biltema agm 95 batteri

MVH Mats S. Erdal

Comment

• her er noe jeg har gjort med min bil har vert i alta hos junior og målt db målte 138 db på nakke støte me emma plate og samme sang 138 db i front rute
            fant ut at jeg hadde fådd feil spole også det er en dobbel 1.5ohm spole så jeg har den i 3 ohm så den får rundt 1800w rms . prøvde den i 0.75 ohm og målte 140,2 db før forsterkeren gikk i protekt :P

limer top front planen fast

jobber med porten

amp rack

prøve spilling
            MVH Mats S. Erdal

Comment

• hva? var du i alta uten å si i fra Fint arbeid som alltid

Forresten, selger forsterkerne mine om du trenger eller vet noen som skal ha
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                hva? var du i alta uten å si i fra Fint arbeid som alltid

Forresten, selger forsterkerne mine om du trenger eller vet noen som skal ha
                ja va der va bare på biltema og målte så kjørte jeg hjem

takk gla i å høre at det er bra arbeid
                MVH Mats S. Erdal

Comment

• da blir jeg og bygge om til 1 mid-bass i døren igjen for sprengte 1 av 4
                  målte 1k ohm på den så ville se hvordan den va bygget opp

har nu fådt nye felger og dekk og senket den litt mere men har ikke senket den så mye bak enda

det er kort mappen som står mot fangeren

MVH Mats S. Erdal

Comment

• Getting low som sangen sier

Comment

• Originally posted by Defus View Post
                      Getting low som sangen sier
                      ja men æ kan ikke sette den lavere enda får trenger nytt stab stag den tar borti
                      MVH Mats S. Erdal

Comment

• holer på og teste ut nye forsterkere siste bilde blei litt uklart 5 grader å litte klær er ikke tingen :P

MVH Mats S. Erdal

Comment

• Du får si fra når du tar turen over fjelle å er klar får litt mere testing å måling 👍
                          150 km/t Problem............150 DB No Problem.............

https://www.youtube.com/watch?v=tLa23-jOq4E

Comment

• Originally posted by Junior4x4 View Post
                            Du får si fra når du tar turen over fjelle å er klar får litt mere testing å måling 👍
                            det skal jeg jeg tenkte å se om jeg kunne like di så må se kor mange ohm den havner på med box rise om jeg kan koble den ned for de forsterkene er brukt før i 0.5 ohm
                            MVH Mats S. Erdal

Comment

• Altid spennende å se hva du får til. De forsterkerne ser litt old school ut. Det kan da ikke være 2x50mm strømkabling på 600w monoblokker? Uansett liker måten du "stacker" dem på og layout'en i bilen din. Får absolutt følelsen av kvalitet selv om det ikke er gjort noe finnish baki der enda. Slotport i reservehjulsbrønn. Seriøst?
                              never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                                Altid spennende å se hva du får til. De forsterkerne ser litt old school ut. Det kan da ikke være 2x50mm strømkabling på 600w monoblokker? Uansett liker måten du "stacker" dem på og layout'en i bilen din. Får absolutt følelsen av kvalitet selv om det ikke er gjort noe finnish baki der enda. Slotport i reservehjulsbrønn. Seriøst?
                                Det er 2200w per forsterker i 1 ohm har ikke tatt bilde hvordan dem er nu så. Men skal lege ut seinere i dag det er slotport får at det passet best med det på hvordan kassens blei laget
                                det er sikkert lagt mere tid I den kassen en det mange har brukt på hele biln :P
                                takk jeg prøver å gjøre mitt beste
                                MVH Mats S. Erdal

Comment

Working...
                                X