Aha, det er kanskje litt lite effekt? Ikke kjent med det merket.
Det jeg mente var bare ukurante kanter/vinkler. Om det er bra for lyden?!
Hvis du skjønte det :-p hehe.
Altså jeg bare lurer. Spør for å lære ;-) skal jo bygge selv snart :-p
Har stort sett ingenting å si. Port derimot må man være veldig nøye med. Kanter / vinkler i port burde absolutt være avrundede.
Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Minner meg litt om gamle dager når jeg drev å eksperimenterte med portløsninger. Kult hehe.
Så ikke bildene igår (bruker iphone på forumet) :-/
Knall bra mister. Hva med en liten filmsnutt?
Minner meg litt om gamle dager når jeg drev å eksperimenterte med portløsninger. Kult hehe.
Så ikke bildene igår (bruker iphone på forumet) :-/
Knall bra mister. Hva med en liten filmsnutt?
Takk takk!
holder på å laste opp et par klipp nå, men tar sinnsykt med tid pga. det forgremmade dårlige nettet
Se der ja. Ikke værst.
Planer om trekking/lakking av kassa?
Hehe s3'n funker kleint til det?
Hm ikke testa no særlig med min enda (Iphone 5)
Har ett uber kort klipp fra igår, men, har jo ikke no anlegg å skryte av foreløpig. http://youtu.be/97RIv4torGM
Ikke bry dere om mellomrommet rundt spillern. Ikke ferdig :-p
Tja vet ikke om jeg lager ei pynteplate å legger oppå kassa for å få litt "flush-mount" på subben eller lager til noen deksler på sidene osv. Tror jeg blir å male den her gangen. blir vertfall ikke noe biltemafilt!
Ah ja skjønner. Pyntekant hadde sikkert gjort susen ja.
Ikke fan av temafilt altså? Hehe.
Nja, hadde jeg klart å flexxe no anna enn speilet med 150w så hadde det jo vært artig :-p
Tenker du på termlab testing? har ikke gjort det enda, men bass-freek viste om en kar vi skulle se om vi fikk kontakt med. blir vell litt testing da
den største forskjellen på 1551 og 9518 er vell at 1551 er 15" og 9518 er 18" stor Er selfølgeli forskjell på den men er vanskelig å si på stående fot.
Comment