har nå fått dempa dørene litt bedre å fått inn litt bedre frontsett. Hertz HKS 165. Spiller fint de. Holder nå på med å legge opp litt kabler og styr. kommer flere bilder når ting begynner å fungere...
Har nå fått sammen bilen igjenn etter kabeltrekking. Var plaget med støy så jeg la opp nye kabler til spiller fra batteriet. Jorda i tillegg chassiet til spiller. Nå er det lite støy igjenn Kobla opp et voltmeter også, så nå kan jeg følge med litt på den fronten også. Legger ved en link til bilder og en video. Hvis man konsentrer seg kan man se bittelitt rattflex :P
Har nå bytta ut gammel-helixen ut med audioson lrx 6.9. Har kobla i 2ohm, å da skal de vell få rundt 240w hver tror jeg. Spiller ganske pent og høyt nå. Har justert alt inn med DD-1 og -5db trackene. Har enda ikke rørt noe eq. Venter litt med det. Deler på 63hz og synes det funker fint. Får en fin punch i dørene Det neste må vell bli ny spiller og prosessor med tidskomp
lite kommentarer her, men ser ut som at folk følger med likevell
Er akkurat innkommen etter en dag med saging, liming å skruing, og kort sagt er 18" i bil! Vell og merke i 370liters lukket kasse så spiller ikke så vannvittig nå :P
Har enda masse kabelrydding og deksellaging igjen, men begynner å bli seint nå. Opp klokka 6 i morgen til ny jobb
For et realt monster, denne gleder jeg meg til å høre. Hva sier du om å møtes og forsøke å få til en tur og måle på TL i Finnsnes om 2-3 uker? Klar med kassa til det? Får ikke svar fra han Torbjørn med 306en, men det ordner seg nok...
Comment