He !
Jeg er i ferd med å begynne på mitt første bilstereoprosjekt og tanken var å lage en prosjekt tråd hvor jeg la ut bilder av hele prosedyren og for å få litt tips og triks og at andre kan få litt innspirasjon.
Som overskriften sier så skal det jo inn en 18'' stroker , men jeg har 2 liggende og det frister veldig med en 300L kasse og 2 stroker 18. Hva sier dere ?
Utstyret som skal i denne bilen er :
Headunit: Pioneer Deh 80PRS
Komponentsett: 2x Pioneer TS-E170CI
4 Kanaler: Us Amps Xt 1600.4
Monoblokk: JBL Bpx2200.1
Subwoofer: Cerwin Vega Stroker 18 / X2
Strøm og Jordingskabler: Lib
Singalkabler: Noe jeg har liggende
Batterier: Biltema AGM
Dynamo: Original Audi 120A bosch
Sikkring: 200A Automatsikkring
Lurer litt på dempingen av bilen , om dette er så viktig ? Føler jeg har litt brutalt med subwoofere så ser på dette som en alternativ . Hva sier dere ?
Samme med koblingen av batteri: Jeg har et 100Ah vandelig batteri fra biltema foran og jeg ser på å kjøpe 1 eventuelt 2 stk Agm 70ah fra biltema også koble dette sammen med 100Ah batteriet ?
Det er et splitter nytt batteri.
legger med de bildene jeg har av utstyret :
Cd spiller og resten er på vei i posten.
Jeg er i ferd med å begynne på mitt første bilstereoprosjekt og tanken var å lage en prosjekt tråd hvor jeg la ut bilder av hele prosedyren og for å få litt tips og triks og at andre kan få litt innspirasjon.
Som overskriften sier så skal det jo inn en 18'' stroker , men jeg har 2 liggende og det frister veldig med en 300L kasse og 2 stroker 18. Hva sier dere ?
Utstyret som skal i denne bilen er :
Headunit: Pioneer Deh 80PRS
Komponentsett: 2x Pioneer TS-E170CI
4 Kanaler: Us Amps Xt 1600.4
Monoblokk: JBL Bpx2200.1
Subwoofer: Cerwin Vega Stroker 18 / X2
Strøm og Jordingskabler: Lib
Singalkabler: Noe jeg har liggende
Batterier: Biltema AGM
Dynamo: Original Audi 120A bosch
Sikkring: 200A Automatsikkring
Lurer litt på dempingen av bilen , om dette er så viktig ? Føler jeg har litt brutalt med subwoofere så ser på dette som en alternativ . Hva sier dere ?
Samme med koblingen av batteri: Jeg har et 100Ah vandelig batteri fra biltema foran og jeg ser på å kjøpe 1 eventuelt 2 stk Agm 70ah fra biltema også koble dette sammen med 100Ah batteriet ?
Det er et splitter nytt batteri.
legger med de bildene jeg har av utstyret :
Cd spiller og resten er på vei i posten.
Comment