Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf 3stv budget stereo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Er ikje heeeelt optimalt finish på det så vil vudere vinyl eller stickerbomb ,men sliter litt med der lakken slutter å selve tøyet/armviler plassen er meen får holde for nå ivertfall
    Er faktiskt ikje så mye utbygd mot setene , er god plass der
    2 loud

Comment

Her er det problemet er ikje så fint så får se ka eg finner på ettervert
      2 loud

Comment

Ny jording på plass med nokk av utganger til forsterkere osv

Å en + kobling under baksetene montert

2 loud

Comment

Har du skrudd fast et koblingspunkt for positiven rett i metallet under setet? Uten isolasjon? Skal dekkes til med noe, sant?

Og ville nok hentet jord fra et annet sted enn i reservehjulsbrønn. Ofte veldig tynt metall der nede, leder dårlig.
          Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

reservehjulsbrønn er også ofte bare pungtet og limt fast i resten av karroseriet. ikke så veldig gunstig å hente jord.
            FI SP4
            LIB
            Hagalien's projekt: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18182
            DD4LIFE

Comment

La litt fug under den + fordelingsblokka så tror det er bra ellers satt eg å tenkte på den - tilkoblingen som dokker nevner tror eg får måle å se om det er bra nokk strømm når alt er tekoblet
              2 loud

Comment

Eller blir det litt old school annlegg her i første omgang som eg har stående har ikje blitt brukt på nesten 10 år

2 stk nydlige kicker solo baric 15" i trykkammerkasse

Å ein helt grei forsterker

2 loud

Comment

Originally posted by nav View Post
                  La litt fug under den + fordelingsblokka så tror det er bra ellers satt eg å tenkte på den - tilkoblingen som dokker nevner tror eg får måle å se om det er bra nokk strømm når alt er tekoblet
                  Ja ja får ikke komme å klage på støy, brente jordingsbaner, ødelagte forsterkere osv, selv om du måler den forbinndelsen bra nå, er det ikke sikkert den er det for evig, anbefaler deg sterkt å bruke setebeltet bolten istedefor, mye bedre for så ikke glemme å anbefale å legge opp ny ekstra jording på batteri forran, om du ikke alt har gjordt det

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
                  VW Golf 4
                  Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                  Simen Sormbråten

Comment

Har egentligt aldri brent ein forsterker på det festepunktet der eller hatt støy pgav strømm kabler men for all del det fins sikkert bedre punkter i bilen ja så får finne ett til punkt meen ka er det med den jordinga fra fremme til bak ? Har aldri dradd noe jording fra batteri fremme til bak,skal ha et batteri til nedi hjulbrønnen også
                    2 loud

Comment

Vise ord fra simso her, ta heller å gjør noe med det -før- du kobler opp alt.

Er liksom lite vits i å hente jord fra et sted man vet at ofte er punktsveist eller limt.
                      Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?

Comment

Med jording forran mener jeg fra batteri og til karoseri, motor, da alt strømmen som går via plusskabelen altid skal tilbake til batteri
                        VW Golf 4
                        Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
                        Simen Sormbråten

Comment

Ja sånn ja må vell vudere nye kabler der fremme også
                          2 loud

Comment

"The big 3" er noe du burde gjordt uansett hva du skal ha i bilen :P
                            + kabel fra dynamo til batteri
                            - (jord) fra batteri til chassi
                            - (jord) fra chassi til motor/direkte på dynamo
                            It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                            Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

Okay okay okay tar poenget
                              Såå da har eg oppgradert med monster cable batteri poler å laget et + fordeligsblokk oppsett å oppgradert dynamo kabler å jordinger rundt om

Så fekk eg jaggu en volt mer en normalt i bilen

2 loud

Comment

Flink gutt nå får du mere ampere bakover i bilen også. Å ikke bare volt
                                It aint loud until it feels like your front speakers is giving you a bitchslap!
                                Sundown - Hertz - SPL Dynamics - Rockford Fosgate - Audison - Stinger - DC Power.

Comment

Working...
                                X