Originally posted by trustno1
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Customs e34 sql touring
Collapse
X
-
Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
-
Originally posted by trustno1 View Postalle typer unntatt de med dype frekvenser.
Punchen er mye bedre å ha i midbassen forran etter min mening, men hver sin smak
Er jo ikke noe i veien for å prøve flere nei, selv kjører jeg 27hz tuning og syntes det låter bra.Last edited by Custom; 06-07-2013, 19:14.Mvh Julian Sommer
Comment
-
-
Kassa ble smørt ferdig med polyester i går (også utenpå for å ha litt å slipe på):
Og slipt i dag (ikke vaska enda)
Prøvemontert for å legge press på platene som bygger opp brønnen mens de limes og skummes
Mvh Julian Sommer
Comment
-
-
Originally posted by bass-freek View PostKjempefint. Hvor mange liter? Er det huller til porter?
Originally posted by nav View PostPopulært å bruke hjulbrønnen også for tida sjønner egLast edited by Custom; 07-07-2013, 23:29.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Fikk tatt siste finishen på sparkepanelene i dag, og begynt med fothviler Mangler bare griller nå.
Kassa ble også tatt ut igjen, for å skjære vekk overflødig byggskum. Rydda til slutt bilen litt og, ting begynner å ta form nå. Blir ikke mye rydding og støvsuging mens man holder på med dette.. Før jeg begynte var det ikke støv verken under midtkonsollen, i luftevetiler, mellom knapper/brytere, under seter osv. Alt småtteri har vært demontert og rensa, og bilen har blitt støvsugd eller tørket over med microfiber hver dag. Har litt å ta igjen der, men det får vente litt til Kommer vel griller og litt annet smått i løpet av uka, samt en ting som ikke er så liten
Last edited by Custom; 09-07-2013, 23:35.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Originally posted by emilbakken View PostBle pene de kickpanelan ja!! Det liker vi!Originally posted by trustno1 View PostBle nice de kickpanela der
Følg meg gjerne på Facebook og. https://www.facebook.com/julianslydogfoto
Blir en liten konkurranse der når jeg bikker 100 likerLast edited by Custom; 10-07-2013, 01:57.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Fikk mere utstyr fra min kjære sponsor Judys Bilstereo i går, så fikk gjort litt i dag
Deilige kabler!
Prøvemontert aeroporter:
Demontert dørtrekk begge sider bak og lydisolert førersiden hittil:
Mvh Julian Sommer
Comment
-
Da var begge bakdørene ferdig dempet, så nå gjenstår fremdører og tak i første omgang
Får DD m3b før neste helg, GLEDER meg til å teste den! Selvom det blir på 2stk DD 515 i første omgang, siden Dynabel hadde gått tomme for Gladen SPL 15 den dagen jeg bestilte. Så Judys Bilstereo stiller opp med 2stk DD515 jeg får låne til demo-bruk frem til jeg får Gladenene Det er service!
Det er altså bare 5 dager til kassa skal testes for første gang, i bil som er lydisolert bedre enn noen jeg har gjort tidligere
Last edited by Custom; 14-07-2013, 12:32.Mvh Julian Sommer
Comment
Comment