Announcement
Collapse
No announcement yet.
Customs e34 sql touring
Collapse
X
-
Godt flere av oss har trua. I kickpanel blir det trolig testa DD Redline 210 Skal jo tross alt bare være midbass, men jeg skal gjøre mest mulig for å få respons så langt ned som mulig. Enda tykkere mdf (er 22mm nå) og mer demping.Last edited by Custom; 12-11-2013, 03:21.Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
Originally posted by Question mark View PostHar faktisk aldri sett/hørt om redline serien før nå. Jeg har truaLast edited by Custom; 16-11-2013, 05:10.Mvh Julian Sommer
Comment
-
-
Og der var det bass igjen. Herlig! Selvom det går fint med bare frontsett man kan dele på 40hz og
Ble bedre bass med denne forsterkeren. Den har merkbart respons lenger ned enn GZ'en, høyere effektivitet og leverer generelt en bedre lydkvalitet. Den knurrer slik det skal i dypbassen, i stedet for at det bare blir en blåsende "joming". Var absolutt ikke dårlig lyd med GZen heller, men denne er altså halvannet hakk bedre, og dermed absolutt verdt de ekstra kronene. Tusen takk til Judys Bilstereo, bedre sponsor kunne man ikke hatt.
Dynabel burde derimot virkelig skjerpe seg på leveringstid, og annen treghet. Å bruke tre uker på å sende en forsterker er for dårlig, i tillegg til at det tok dem over to måneder å kikke på min forrige M3b som hadde en produksjonsfeil. Da de endelig fikk sett på den var det tomt for m3b på lager, derfor ble det GZ-blokk på meg. For ikke å nevne i fjor, da de brukte 6 måneder på å få sett på en DD9518 jeg hadde, som hadde en svakhet i støvhetta. Dog skal det nevnes at jeg har snakket med Nils Solli på Facebook da jeg har trengt det, noe som er å yte en meget god service fra hans side.
Dette tar jeg med bare for å vise at jeg virkelig setter pris på god service, og skryter av det til andre, men jeg utelukker heller på ingen måte de negative sidene. Så Dynabel, vi som handler på nettet eller via deres forhandlere bør prioriteres likt som de som står i butikken deres og får med seg varene de handler på dagen. Ikke vente i flere uker fordi dere har mye å gjøre ellers i butikken og pga messer/stand. Dette er kun ment som konstruktiv kritikk, no offenceMvh Julian Sommer
Comment
-
Da blir jeg en av de første i VERDEN med Digital Designs Redline i bilen! Judys Bilstereo har ordna meg 2stk DD Redline 210 som skal inn som midbassere i kickpaneler. Så nå er det bare å fortsette å bygge dashbordMvh Julian Sommer
Comment
-
Originally posted by Custom View PostDa blir jeg en av de første i VERDEN med Digital Designs Redline i bilen! Judys Bilstereo har ordna meg 2stk DD Redline 210 som skal inn som midbassere i kickpaneler. Så nå er det bare å fortsette å bygge dashbord
DU er heldig ! Gratulerer
Comment
-
Originally posted by nav View PostEr noen i new zeland så var før deg dsv hehehe med både 10 å 15 i redline serien
Skjedd litt i dag også:
Ut med original dash:
Prøvemontere ny for å finne vinkler/plassring på høyttalere og instrumenthus:
Spilte helt rått med mellomtonene på dashen (ja, det måtte jo testes :P ). Vet ikke hvordan annereledes jeg kan si det i grunn. Lydbildet ble BRA, jeg var redd for litt dårlig stereo-separasjon men det gikk faktisk helt fint. Testa det med litt Queen, og det var like før jeg ble sittende der resten av dagen.
Begynt å støpe:
Er en stund siden den så slik ut nå..
Last edited by Custom; 17-11-2013, 01:41.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Last edited by Custom; 18-11-2013, 06:09.Mvh Julian Sommer
Comment
Comment