Announcement

Collapse
No announcement yet.

Customs e34 sql touring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dette så jo meget bra ut. Skal si du får gjort mye syntes du skal beholde Justin bieber looken jeg. høhøhø. hva skal du trekke dash bordet med?

mvh kim

Comment

• Hehe ikke sant. Hva jeg skal trekke dashen med er usikkert. Noen som vet hvor man får tak i sort vinyl som ikke er matt?

I dagens økt gikk det med 1,5kg glassfibersparkel.. Gleder meg til å begynne å slipe det :P

Last edited by Custom; 19-11-2013, 23:10.
      Mvh Julian Sommer
      Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

• Ubeskrivelig rått...
        Inspirerendes detta her.

Comment

• Bare å sette i gang selv, Mrtical :-D
          Mvh Julian Sommer

Comment

• Hehehe, først å fremst så ville jeg hatt en litt mer stabil å trofast bil.
            Detter jo bare frahverandre denna e39'n.
            Spilt løs vinge (2bolter og limt på hver side)
            Speilet har blitt slark i, hatthylla har hoppa utav spor merkelig nok. :-/

Men, større grunn for å gjøre no det forsåvidt.
            Likte godt patenten din i dashen.
            Tegn på at man legger skikkelig arbeid i det.
            Alle kan liksom "snekre" ei basskasse, å gjemme noen kabler her å der,
            Men slikt arbeid som det krever tålmodighet å skills.

Så, rått arbeid!!! Stå på

Comment

• Sant det, man må gjøre det lille ekstra hvis man vil bli lagt merke til, og få lyden slik man skal. Og det er jo ikke til å nekte for at dashen er eneste vettuge plassen å ha mellomtoner/diskanter for å få brukbar lyd i en bil, selvom mye hadde vært gjort annerledes hvis det hadde vært et SQ-bygg jeg bygde. Men så liker jeg å lage ting da, hehe.

Her er noen bilder av hva jeg har gjort tidligere:

Paneler til Gladen SQL dual 165 til Audi c4:

Paneler til DD VO 10" til BMW e34:

Tilpasset til 6,5" i sparkepanel på e30 (hadde forsterker under førersetet):

Datasubben min, hehe. Måtte øve meg litt på "kerfing" av mdf:

Dørtrekk til min tidligere E34, DD VO 12" og DD b2 diskant (planen var å ha 2stk 6,5" bak 12"):

I denne e34 touringen hadde jeg også en søt liten DD 9518, som er verdt et bilde:
              Mvh Julian Sommer

Comment

• Jøssu fader, det var en real størrelse og putte oppe på dashen! Hatten av til deg.
                Får glede deg til pussinga, har stått og grått mine modigste tårer i lang tid på akkurat dash puss. Og jeg har nå mye mindre og stri med en det der :O

Comment

• flott bygge av dører
                  2 loud

Comment

• Det har du rett i ja.
                    Råeste er jo dimmen på alt her, hehe.
                    Hvordan er disse DD VO ?

Såpass ja, ser du har en liten ting for bmw, hehe.
                    Har ikke så erfaring med støyping selv, men ser jaggu ut som jeg må få
                    lært meg det.
                    Leker litt med en ide ang hatthylla / stolpene

Hah, ja den fortjener bilde.
                    Drømme bassern min.

Comment

• Mrimstad: vil tro det blir en skikkelig jobb ja. Spesielt med diger uhåndterlig slipemaskin, da jeg ikke har kompressor og enhånds rondell enda.
                      Takk nav :-)

VO spiller helt rått, på alle måter. En ting er jo at de har følsomhet på 98db, og tåler masse effekt. Så de spiller langt høyere enn man kan forestille deg. En annen ting er at DD ikke har spart på godsakene som fører til ekte lydkvalitet. F.eks er det bl.a. kortslutningsringer i mellomtonene. Alle frekvenser og lyder kommer godt frem, og instrumenter som sax og fiolin er en drøm å høre på. Jeg hører på en del krevende musikk som Muse, Queen, Volbeat, når jeg ikke dundrer hardstyle. Alt spiller like bra, og man går bare ikke lei lyden.. Jeg har alltid godt lei høyttalere etter en stund, frem til jeg begynte med VO.
                      Dere får komme til Gjøvik-området for en lytt når jeg er ferdig så får de som vil høre hva jeg mener :-)
                      Og for de som vil teste dem selv så er de stort sett alltid på lager hos judysbilstereo.no :-)
                      Last edited by Custom; 14-04-2014, 13:01.
                      Mvh Julian Sommer

Comment

• Da blir det Mosconi 6to8 fra judysbilstereo.no :-)
                        Mvh Julian Sommer

Comment

• Da blir du nok fornøyd

MVH kim

Comment

• Bare trekk som gjenstår nå

Mvh Julian Sommer

Comment

• meeget bra utført arbeid å ivertfall vist du sitter der å gnikker for hånd uten rondel maskin
                              2 loud

Comment

• Takk takk :-) Blir vel et deksel med litt lys nedi midt på dashbordet etterhvert. Så blir det litt finere på treff.
                                Kjøpe meg en sånn trekanta slipemaskin fra biltema, den gjorde susen Samme som Black and decker mouse eller hva de heter.
                                Last edited by Custom; 24-11-2013, 02:38.
                                Mvh Julian Sommer

Comment

Working...
                                X