Originally posted by Custom
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Customs e34 sql touring
Collapse
X
-
-
Hehe ble ikke noe besøk, men du får gjerne komme til Gjøvik-området en dag!
Målt litt SPL med originalt strømoppsett.
40hz: 145.5 dB
36hz: 145.5 dB
27hz: 143.3 dB
20hz: 140.8 dB
144.9db på musikk @40hz (Lindsey Stirling - Crystalize)
Ligger altså en del under max scoren min i fjor, på 147.6dB @40hz, MEN dette er jo en helt annen verden å høre på både musikk uansett sjanger og bass-sanger med. Med mere strøm skal jeg nok klare å slå fjorårets score, samt bikke 145dB ved 27hz.
Så bilen spiller på ingen måte dårligere, heller mange ganger bedre, enn i fjor. Oppleves høyere pga den "jevne" responsen så langt ned, samtidig som jeg har god respons opp til 60hz, så frontsettet overlapper subwoofer greit hvis jeg vil. Dette begynner å bli morsomt!
Skal kikke mer på brakkett til dynamo til uka, på jobb.
Kan absolutt anbefale Øivind Sandvik til reconing av elementer.
Alt utstyret mitt fåes kjøpt hos www.judysbilstereo.noMvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
Var rimelig dødt utenfor bilene pga været. Og å sitte i en bil og se på fulle folk (som var det eneste som rørte seg utenfor bilene) er ikke spesielt givende. Så gikk ikke glipp av noe.
Takk for det, mer skal det bli! Var jo ikke så høye scoren, mest pga strømmangelen. Men morsomt å se responsen så langt ned ligge på over 140dBMvh Julian Sommer
Comment
-
-
-
Ut med interiøret for å legge kabler!
Jeg og en kompis bygde kasse til ham (DD 9515 med carbonhette), før vi begynte i bilen min. Kassa mi nærmest på bildet.
Ny jording fra motor til chassis. Hvilken ville du valgt? La dobbel 50mm2. Blir jo 410A lading når jeg får i gang 320A i tillegg til den org 90A.
2x50mm2 fra 320A dynamo til batteri i hjulbrønnen.
Nytt reimhjul til dynamoen blir dreid av en kompis i dag. Ladet bare 10v med det originalt, grunnet feil utveksling.Last edited by Custom; 14-05-2014, 13:40.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Comment
-
Takk folkens. Dynamoen ladet plutselig ikke lenger etter jobb i går.. Så har tatt den ut og demontert den, fant ikke noe galt, så har bestilt ny regulator. Koblet sammen batteriene inntil videre, så begge lades av den originale dynamoen. Et par volt mindre ved pådrag kan man si :PMvh Julian Sommer
Comment
Comment