Announcement

Collapse
No announcement yet.

Customs e34 sql touring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fikk ny regulator her om dagen Da var det å finne frem loddebolten og få ut den gamle.

Inn med den nye:

Og JADDA!

Bilen fikk på seg de nylakkerte felgene i dag også:

Senk foran og spacere rundt om nå, samt M5 bakfanger, så blir det ny dip etterhvert
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

• Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har alltid likt blå biler med hvite felger
      [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
      Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Da blir det mere bass snart, forhåpentligvis.

Tar på meg kassedesign også. 200,-
        Eksempler på design:

Last edited by Custom; 29-06-2014, 01:57.
        Mvh Julian Sommer

Comment

• Var det forskjellige forslag til kasse du vurderer, eller skal du bruke den øverste ? ble bare litt forvirret
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

• Jeg skal ha veggen øverst. De nederste er eksempler på kasser jeg har designet til andre
            Mvh Julian Sommer

Comment

• Mvh Julian Sommer

Comment

• Awesome kasse..!!

skal bli spennende og se hvordan dette vil fungere

Hvorfor bruker du tre til avstiving..?
                Vil tro gjengestav gjør jobben bedre med tanke på turbulens og forstyrring av luft-strømmen i kassen

Følger med her
                Last edited by lyd; 03-07-2014, 23:44.

Comment

• sinsyk feit kasse hvor mange liter? men hvordan blir det me vekten når alt er på plass mtp hvor senket bilen ser ut før?

Comment

• Bruker det man har, Lyd Hehehe. Blir så stivt og dødt uansett .. Ikke alt for store plateflater og 49mm mdf. Snart masse polyester og maling også (maling for utseendets skyld).
                    Kassa er på 800 liter før elementer og port, så ganske nøyaktig 700 liter ferdig, og da tunet til 29hz
                    Vekta vil jeg ikke snakke om en gang.. Men hver del må løftes med truck..
                    Mvh Julian Sommer

Comment

• Bruker det man har, Lyd Hehehe. Blir så stivt og dødt uansett .. Ikke alt for store plateflater og 49mm mdf. Snart masse polyester og maling også (maling for utseendets skyld).
                      Kassa er på 800 liter før elementer og port, så ganske nøyaktig 700 liter ferdig, og da tunet til 29hz
                      Vekta vil jeg ikke snakke om en gang.. Men hver del må løftes med truck..
                      Mvh Julian Sommer

Comment

• Hvordan går det med fjæringene bak da?

Skal bilen brukes til noe vanlig kjøring, eller er det mest bare en show car?

Og bare for å ha det sagt igjen, jeg liker de hvite felgene og blå fargen

Comment

• Ene og eneste bruksbilen dette :-)
                          Er Supersport senk med kortere og stivere dempere, men får se hvordan det går hehe. Har jo vært litt vekt baki bagasjerommet fra før og.
                          Og med å ha både elementer, forsterkere og batterier rett bak b-stolpen så burde vektfordelinga bli langt bedre enn i enkelte andre vegg-bygg jeg har sett. Må bare ta det som det kommer, skulle nok investert i coilovers for å få balansert vekta så godt som mulig.
                          Mvh Julian Sommer

Comment

• Skjedd noe mer her da? Dør av nyskjerrighet het:-p

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
                            2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

• Det får en si. Du skal ha for å ikke ligge på lat siden.
                              Dett blir meget spennende. Kan vel aldri få nok bass Men morro å se at noen bygger vegg i bruks bilen sin. Blir plutselig litt mere glede og mere motiverende når det er daily driven Skal si du har fått dreisen på kutting og fresing

Men skal du ha 2 stk ddm3b? Hva har du tunet veggen til?

mvh kim

Comment

• Skal legge ut litt bilder i kveld, men ikke noe spennende greier, hehe.
                                Gjort klart til å få begge batteriene i hver sin fotbrønn bak fremsetene, dempet gulvet på førersiden, handlet inn alt som trengs for å få kassen inn i bilen.
                                Det som gjenstår før den er i bilen nå, er å sparkle den, fylle i godt med polyester og male den hvit innvendig. Må vel ha noe horelys inni kassa som står i stil til de i fotbrønnene fremme og i spilleren :-)
                                Ellers har det blitt planlagt innfestning av kassa, som vil skje i de originale festene til bakseteryggene. I tillegg til diverse skruer og x antall bokser med byggskum :-)
                                Deretter gjenstår det å se hvordan jeg skal bygge rundt veggen for å få det tett frem til b-stolpene :-)
                                Mvh Julian Sommer

Comment

Working...
                                X