Announcement
Collapse
No announcement yet.
Customs e34 sql touring
Collapse
X
-
-
Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg har alltid likt blå biler med hvite felger[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Var det forskjellige forslag til kasse du vurderer, eller skal du bruke den øverste ? ble bare litt forvirret[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Comment
-
Jeg skal ha veggen øverst. De nederste er eksempler på kasser jeg har designet til andreMvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
-
-
Bruker det man har, Lyd Hehehe. Blir så stivt og dødt uansett .. Ikke alt for store plateflater og 49mm mdf. Snart masse polyester og maling også (maling for utseendets skyld).
Kassa er på 800 liter før elementer og port, så ganske nøyaktig 700 liter ferdig, og da tunet til 29hz
Vekta vil jeg ikke snakke om en gang.. Men hver del må løftes med truck..Mvh Julian Sommer
Comment
-
Bruker det man har, Lyd Hehehe. Blir så stivt og dødt uansett .. Ikke alt for store plateflater og 49mm mdf. Snart masse polyester og maling også (maling for utseendets skyld).
Kassa er på 800 liter før elementer og port, så ganske nøyaktig 700 liter ferdig, og da tunet til 29hz
Vekta vil jeg ikke snakke om en gang.. Men hver del må løftes med truck..Mvh Julian Sommer
Comment
-
Hvordan går det med fjæringene bak da?
Skal bilen brukes til noe vanlig kjøring, eller er det mest bare en show car?
Og bare for å ha det sagt igjen, jeg liker de hvite felgene og blå fargen[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Comment
-
Ene og eneste bruksbilen dette :-)
Er Supersport senk med kortere og stivere dempere, men får se hvordan det går hehe. Har jo vært litt vekt baki bagasjerommet fra før og.
Og med å ha både elementer, forsterkere og batterier rett bak b-stolpen så burde vektfordelinga bli langt bedre enn i enkelte andre vegg-bygg jeg har sett. Må bare ta det som det kommer, skulle nok investert i coilovers for å få balansert vekta så godt som mulig.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Det får en si. Du skal ha for å ikke ligge på lat siden.
Dett blir meget spennende. Kan vel aldri få nok bass Men morro å se at noen bygger vegg i bruks bilen sin. Blir plutselig litt mere glede og mere motiverende når det er daily driven Skal si du har fått dreisen på kutting og fresing
Men skal du ha 2 stk ddm3b? Hva har du tunet veggen til?
mvh kim
Comment
-
Skal legge ut litt bilder i kveld, men ikke noe spennende greier, hehe.
Gjort klart til å få begge batteriene i hver sin fotbrønn bak fremsetene, dempet gulvet på førersiden, handlet inn alt som trengs for å få kassen inn i bilen.
Det som gjenstår før den er i bilen nå, er å sparkle den, fylle i godt med polyester og male den hvit innvendig. Må vel ha noe horelys inni kassa som står i stil til de i fotbrønnene fremme og i spilleren :-)
Ellers har det blitt planlagt innfestning av kassa, som vil skje i de originale festene til bakseteryggene. I tillegg til diverse skruer og x antall bokser med byggskum :-)
Deretter gjenstår det å se hvordan jeg skal bygge rundt veggen for å få det tett frem til b-stolpene :-)Mvh Julian Sommer
Comment
Comment