Announcement

Collapse
No announcement yet.

Customs e34 sql touring

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gjort klart til batterier i fotbrønner bak fremsetene, og dempet litt gulv:

Lakket igjen rutene (ingen kommer jo noensinne til å se innsiden av dem igjen)

Og badet litt

Skal prøve å få kassa i bilen i morgen eller Torsdag. Spent! Men det er også da all den vanskelige jobben begynner med å få det tett OG forholdsvis OK utseendemessig.
    Mvh Julian Sommer
    Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

• Mvh Julian Sommer

Comment

• Ja her snakker vi morro;-)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
        2x Dynabel BF8501,12 x lib-808-D4,RF T1000.4 bd,2x DD vo b2 bullet tweeter4x DD vo m6.5 2x DD vo w10 6to8 dsp,4 stk xs batteri

Comment

• ser ut som at nakkehårene kan reise seg her ja
          volvo s60
          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
          Member of VW Audi Club Norwegen

Comment

• Alle panda byggene kan gå å ta seg ei bolle
            [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
            Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• har du bestemt deg for Hvilken elementer skal du bruke? (mulig du har skrevet det før men at jeg ikke har fått det med meg)

Comment

• Han skal bruke DD 615 redline-serien :-)
                ?

Comment

• Originally posted by Question mark View Post
                  Han skal bruke DD 615 redline-serien :-)
                  715 host. Hehe

Mvh Kim

Comment

• DD615 ja, stemmer det :-) Blir testkanin på disse. Fungerer dem bra, blir det lagervare hos Judysbilstereo :-)
                    Mvh Julian Sommer

Comment

• Hvilke testkriterier er satt da?
                      Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                      [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                      Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Det kommer lyd, så det er en vinner
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

• Det jeg frykter, en test uten fastsatte kriterier er null verdt. Subjektive meninger fungerer særdeles dårlig, da psykologien spiller enn et puss.
                          Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
                          [B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
                          Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1

Comment

• Originally posted by Custom View Post
                            DD615 ja, stemmer det :-) Blir testkanin på disse. Fungerer dem bra, blir det lagervare hos Judysbilstereo :-)
                            nice sikkert mye bang for the buck i de

Comment

• Originally posted by ugn View Post
                              Det jeg frykter, en test uten fastsatte kriterier er null verdt. Subjektive meninger fungerer særdeles dårlig, da psykologien spiller enn et puss.
                              Hva får deg til å "frykte" det? Med en slik innstilling fra dere gidder jeg trolig ikke å dele verken kriterier eller meninger her i det hele tatt Bruker ikke tid på folk som ikke har trua på andre enn seg selv.

Til dere som har det - gårsdagens økt:

Last edited by Custom; 13-07-2014, 04:58.
                              Mvh Julian Sommer

Comment

• Alle har vel forskjellige meninger. Men er jo lov å være kritisk til det motsatte er bevisst. Greia er vel om 615 serien kan erstatte 515 om jeg ikke tar helt feil. Og mr Julian fikk dog 2 stk 515 til å spille både høyt og fint, om jeg ikke tar helt feil. Men uansett, dette ser iallefall meget bra ut. Skal du runde av de korteste endene i bunn og topp også i porten?
                                Skal bli morro å se hvordan disse elementene vil fungere i vegg
                                Men ikke la noen dytte deg ned, bare børst det vekk fra skuldrene og si. I told u so

Mvh Kim

Comment

Working...
                                X