Hva er den porten tunet til?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Customs e34 sql touring
Collapse
X
-
Comment
-
Ja, det er opp i mot 500- serien jeg kommer til å anse disse. Og om det er noen vits å ta de inn, eller om det er best å bare gå for 700- serien med en gang. Jeg spilte 147.6dB med 2stk DD515 i fjor. Det var med 2500w. I år har jeg spilt 148.5dB med 1x DD9518 med 3800w. Så blir spennende å se Takk for motiverende innlegg kimafro
De korte sidene blir ikke avrundet, men har fått ferdig de avrundingene som blir:
Mvh Julian Sommer
Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del
Comment
-
Hehe Larsi, må ha truck for å lette inn bakdelen av kassa ja. Men nå sitter den der for godt heldigvis.
Kassa er tunet til 30hz, så jeg vil nok peake på rundt 34hz.
NAV: det er bare to halvdeler. Den ene inn igjennom bakluka og den fremre går inn igjennom ene bakdøra. Dette fordi den fremre må være en del både høyere og bredere, da bagsjerommet ikke er høyt nok til å romme 4x15" Bakre delen er 67x94cm og den fremre delen er 120x82cm Dette er så begge delene passer på millimeteren.Mvh Julian Sommer
Comment
-
-
-
Originally posted by Larsi View PostSynes denne passet deg fint
Bra jobba. Stå på! Gleder meg til og se resultater
Da er kassa klar til bruk i helga, med stiftet teppe (så det kan tas av og jobbes videre med senere (i vinter eller noe). Skal se en del bedre ut neste sesong Ser dog ikke sååååå ille ut i virkeligheten som på bilde, ser jo ORDENTLIG ekkelt ut på bildet. Vi får bare kalle det kult
Skrur fast forsterkere og legger høyttalerkabel i morgen, og henter/monterer elementer på Dynabel på Fredag. Deretter bærer det rett på treff på Tretten
Last edited by Custom; 17-07-2014, 00:52.Mvh Julian Sommer
Comment
-
Comment
-
-
Fiknn 4x Gladen M-Lne frem til DD615 ankommer norge Tusen takk til Dynabel (og selvfølgelig Judys Bilstereo) for dette.
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=KAyWXgYj_ho
https://www.youtube.com/watch?featur...&v=Wh-FwVsN8fMMvh Julian Sommer
Comment
Comment