Jeg har oppgradert orginalannlegget i bilen min den siste tiden. Har montert nye høytalere i alle dørene + satt inn en forsterker.
Det jeg har er :
Columbus org radio ( samme som vw rns510 )
Mosconi GLADEN ONE 60.4 forsterker ( 4 x 60 watt )
Gladen ONE 200 3 -veis høytalersett. (Front)Her måtte jeg bytte ut 4" mellomtonen med en 3" for det var det som var orginalt i bilen.Oppgraderte mellomtonen i samme slengen da jeg var i gang
Gladen ONE 200 2- veis høytalersett ( Bak )
Dempermatter i dører og div andre steder.
Dette spiller jo bra men lurte på noe mere trykk i bassen. Tingen er at dette ikke må gå ut over plassen i bagasjerommet. Har ikke plass under setene heller.Kan vurdere en aktiv bass også. Men jeg har ett oppbevaringsrom på siden bak i bagagerommet. Der kan jeg få lagd en kasse på ca 23 liter. En liten forsterker skal jeg også få plass til
Feks en sånn en :http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...1&katid=37&id=
Spørsmåleter om dette har noe for seg. Har jo 4 stk 8" i dørene. Er ikke ute etter mest "lyd" men mere "god lyd "
Hva slags elementer osv dere tror kan virke bra osv.......
Det jeg har er :
Columbus org radio ( samme som vw rns510 )
Mosconi GLADEN ONE 60.4 forsterker ( 4 x 60 watt )
Gladen ONE 200 3 -veis høytalersett. (Front)Her måtte jeg bytte ut 4" mellomtonen med en 3" for det var det som var orginalt i bilen.Oppgraderte mellomtonen i samme slengen da jeg var i gang
Gladen ONE 200 2- veis høytalersett ( Bak )
Dempermatter i dører og div andre steder.
Dette spiller jo bra men lurte på noe mere trykk i bassen. Tingen er at dette ikke må gå ut over plassen i bagasjerommet. Har ikke plass under setene heller.Kan vurdere en aktiv bass også. Men jeg har ett oppbevaringsrom på siden bak i bagagerommet. Der kan jeg få lagd en kasse på ca 23 liter. En liten forsterker skal jeg også få plass til
Feks en sånn en :http://www.bilradiospes.no/m/shop/?p...1&katid=37&id=
Spørsmåleter om dette har noe for seg. Har jo 4 stk 8" i dørene. Er ikke ute etter mest "lyd" men mere "god lyd "
Hva slags elementer osv dere tror kan virke bra osv.......
Comment