Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi S4 - Gladen SQL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Audi S4 - Gladen SQL

Siden dette er mitt første prosjekt håper jeg dere klarer å holde latteren vekk fra tastaturet når jeg gjør noe dumt eller kommer med noen dumme spørsmål

Jepp, en Audi S4 stasjonsvogn, dessverre V8eren.. Men fikk den såpass billig at jeg måtte slå til uansett, og kan ikke si annet enn at det er en sinnsykt artig bil. Også min første stasjonsvogn, så er spent på hvordan det blir å få lyd i denne kontra en sedan. Inn i bilen skal det hovedsakelig Gladen komponenter, da bestående av:

Gladen SPL 15
    Gladen SPL1800c1
    Gladen SQL 165 Dual
    Gladen XL250c2

Frontsettet og forsterkeren er vel på vei i posten i dag tenker jeg, sub må vente da det er tomt overalt... Har lagt opp signalkabler og høyttalerkabler, mens strømkabler og jording er jeg litt midt oppi. Så må dørtrekk bygges om for å huse 2x 6.5", og der er jeg litt i tvil om jeg skal sette det vekk til noen da jeg aldri har gjort det før og ikke vil ødelegge de da det er strøkent... Noen som tar på seg jobben for litt mindre enn en årslønn?

Så må jo kasse lages, må bygge nytt gulv i bagasjerommet osv... Vet ikke helt når det skjer da jeg må jobbe en del nå, men skal prøve å være flink med oppdateringer og bilder så fort jeg gjør noe

Legger ved bilde av bilen og dørtrekket som må moddes litt..
    Attached Files

hei! Fin bil og bra oppsett du skal ha!

ang dørtrekk, så finn deg et par deledørtrekk så du ikke ødelegger de orginale!
    lykke til med prosjektet!
    // Team HLS - Hard Loud Sounds! \\
    //94182727 - www.facebook.com/HLSbilstereo - Rune_kvaal @ live.no\\
    Mvh
    Rune Kvaal

Comment

Er ikke lett å få noen til selge meg kun dørtrekk i skinn gitt.. Har liggende noen dørtrekk men de er såpass stygge at jeg heller bare ville brukt de midlertidig mens noen gjorde en super jobb med de andre dørtrekka

Comment

Hei Atle Se her ja Er mye lettere å få mer/mye lyd i stv en sedan om den er lukket, så dette blir bra! Ville forsøkt meg på de gamle trekka du har liggende og sett om du turte å gå løs på de andre. Er ikke så galt som en skulle hatt det til

Comment

Og om det går skikkelig åt skogen så finnes disse: http://www.dynabel.no/Shop/Product/H...PMS034)/PM0200
          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Originally posted by Haakon O View Post
            Og om det går skikkelig åt skogen så finnes disse: http://www.dynabel.no/Shop/Product/H...PMS034)/PM0200
            den var ikke så galen.. selv om jeg sliter med å vente en hel måned, hehe vet du hvordan det er å montere disse på dørpanelene da? "noe tilpassningsarbeid" regner jeg med betyr jævli mye

Comment

Originally posted by golfnos View Post
              Hei Atle Se her ja Er mye lettere å få mer/mye lyd i stv en sedan om den er lukket, så dette blir bra! Ville forsøkt meg på de gamle trekka du har liggende og sett om du turte å gå løs på de andre. Er ikke så galt som en skulle hatt det til
              Dukket opp her til slutt ja jaa jeg kunne for så vidt gjort det men er en kompis som er interessert i de, så om jeg slipper å ødelegge de hadde jo det vært greit. vet du noe om de panelene som ble linket til her eller?

Comment

Tror de skal være kurrante å montere på. Legg den først over og se hva en må kutte bort. Tror det er fester for bolter i de trekkene, ellers må de limes med godt lim, og fuges

Comment

Og da skal det bli et greit resultat? Kan jo ringe dynabel på mandag forsåvidt. Regner med det er rundt den prisen jeg må ut med om noen skal støpe for meg uansett..

Comment

jepp, skal bli greit det Om du ser tråden til Oddove, så har han Nå nettop mekka dørtrekk med 2 6,5" til Audi 80

Comment

Se her ja, godt du kom deg hit Blir artig å få fulgt med skikkelig.

Julian Sommer
                      Mvh Julian Sommer
                      Sommer Lyd og Foto (trykk her), lik og del

Comment

http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=18828 anyone?

har ikke fått gjort noe annet enn å legge opp kabler, ikke at det er så interessant å se på så har ikke tatt noen bilder. har knust telefonen også så bildene blir uansett en smule uklare helt til jeg får ny telefon om en uke eller to har hentet ut en Gladen XL 250c2 forsterker til frontsettet, som jeg fikk for nesten halvpris i så godt som strøken stand. SQL Dual settet er sendt fra dynabel og er vel her på mandag eller tirsdag tenker jeg

Comment

Har dørsider til bilen din til overs, dog i beige skinn, men dersom du skal bygge de om kan du jo bare trekke om den nedre\beige skinndelen. Kan få dem billig da dem bare ligger å tar opp plass.

Comment

Hvor billig? Send meg et bilde eller to på pm

Comment

imorgen begynner jeg å gjøre bagasjerommet klart for lyddemping, samt at jeg kanskje får begynt kassa. Dørpaneler blir satt vekk til støyping hos Custom da jeg har bestemt meg for å ikke kuke til såpass fine dørpaneler. Får uansett nok å gjøre med både kasse og forsterkerrack, da det ikke blir en skikkelig kjedelig løsning der

samt at jeg har fått ny telefon så jeg endelig kan ta bilder vil dere ha bilder av andre ting som skjer med bilen eller er det kun bilstereo som er interessant?

Comment

Working...
                              X