Burgere deles gladelig ut til de som tar i et tak Er du med og bytter dash? Vet du har masse erfaring der
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tony: BMW E61 525d - Phase 1
Collapse
X
-
Min tur til å leke med karoserisaga? ;D Denne gangen er det i hvertfall ikke minus 15 grader (og ikke plass inne i garasjen )Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Tony forteller stadig folk om at «det er jo bare bass» når folk bruker mye tid og ressurser på sub i bil. Forteller stadig om at det som burde prioriteres er et godt frontsett og god lyd foran.
Hva gjør Tony når han skal ordne til anlegg i sin egen bil? Yepp, you guessed it.
Han monterer subwoofer først av alt Oh the irony ^^
*glede seg til å se montering av høyttalere*Math Problem: A smalltown girl boards a train leaving South Detroit at midnight. If she doesn't stop believing, how long is her Journey?
Comment
-
Jørgen forteller stadig om ting andre har sagt, totalt uten sammenheng!
And he continues, oh the ironi!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Så så guttær
Søker tips av de som måtte gidde: trenger tips til midbass under setene i bilen. De originale bygger 6cm og er på cirka 8". Kan sikkert få til noen som er større dersom magneten ikke er for stor i diameterMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Får ta sammenligne litt data på disse elementene og se hva som kunne funka. De originale er faktisk ikke så halvgæli for å være ærlig
Gleder meg uansett til spilleren kommer i hus! Er ikke lenge til lyd daMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Tony View PostHar mine grunner til akkurat det Og... det er jo bare bass
Skulle nesten hatt en dugnad for å fått ferdig min bil[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
-
Originally posted by Tony View PostDu får pelle deg nedover så kal jeg hjelpe deg jeg
Er 8" fremme under setene ja. Men var ikke de det var snakk om, nei
Tenkte jeg kunne troppe opp på et treff med alt i bagasjerommet, og her kommer det geniale jeg går til slike som deg og sier helt håpløse ting som du MÅ korrigere meg på, og så får jeg deg til å vise
Liker bygget dittLast edited by Defus; 10-10-2013, 19:36.[URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger
Comment
Comment