er planen det ja. mister nokk all kjøre komfort da men. hehe. hva gjør man ikke for skjønnheten? :P
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Dezuna's opel omega 2.5td stasjonsvogn
Collapse
X
-
Fra http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+...orsmal+og+svar
Kontrollen består av en trafikksikkerhetsdel og en miljødel. I trafikksikkerhetsdelen kontrolleres bl.a. lys, sikt, bremser osv. I miljødelen måles støy og avgasser.
Jeg har aldri fått noen kommentar eller bemerkning angående bilstereo i forbindelse med pkk.
Oppfordrer deg selvsagt til å sørge for god lastsikring og forsvarlig sikring av alt elektrisk som er gjort i bilen din. Utover det regner ikke jeg med det skulle være noe problemer nei.
Dersom andre har erfaringer eller synspunkter på dette vil jeg gjerne høre om det!never enough!
Comment
-
tenker det ikke skal ha noe å si, siden det er lov og tone rutene helt mørke bak. men har hørt om noen som ikke har fått bilen godkjent pga dårlig sikt bakover. vil gjerne være sikker før jeg bygger. surt og bli færdig med veggen bare for og komme på PKK og få beskjed om å rive den ut :P hehe. så vil gjerne ha flere svar. kommer nokk også til å ringe verksted jeg bruker å ha bilen påArild Musum
opel omega 2.5td stv.
Comment
-
Originally posted by dezuna View Postnoen som gidder å hjelpe meg å regne på vegg? eventuelt simulere?
Hva slags vegg? type, størrelse og antall elementer, ønsket nettovolum, spesielle begrensninger?never enough!
Comment
-
elementer som skal inn om det blir vegg er sundown audio zv.4 18". tror det var rundt 540 liter jeg fant ut på 2 stk. jeg vil beholde baksetene, og mener det skal være plass i bagasjen til denne veggen + batterier osv. ønsker å ha mulighet til å spille alle typer musikk, så da må den vell være tunet ganske høyt? det jeg trenger mest hjelp til, er å regne ut nøyaktig størrelse og port størrelse/lengde.
her er parametre på sundown audio zv.4 D2 18"Arild Musum
opel omega 2.5td stv.
Comment
-
De elementene virker kjempebra. Jeg har sans for sundown, uten å ha hørt det med egne ører enda.
Jeg mener personlig at om du ikke vil ofre baksetene så er det nesten ikke vits i å bygge det som vegg. Dekan nok bli brutalt bra med ei svær vanlig porta kasse også. Kostnaden med å bygge vegg, først og fremst hvor mye tid som går med kan ikke undervurderes. Det krever forferdelig mange timer bygging
Hvis du fortsatt er sikker så ta noen bilder av bagasjen og mål opp maksdimensjoner så kan jeg regne på det litt.Last edited by bass-freek; 24-10-2014, 08:38.never enough!
Comment
Comment