Ifølge sundowns egen side skal det være 7kubikkfot pr element. Det blir 396,5l for to elementer. Ser at det kan bli tricky å få til under vinduslinja, men det kommer jo ann på målene i bagasjen det (!).
Trenger du inspirasjon til stor kasse i bagasjen kan du jo se på nautiluz, med hans seks femtentommere under vinduslinja. Har ikke hørt den, men tenker det trykker mer enn godt! http://www.stevemeadedesigns.com/boa...hl=%20nautiluz
Ville ikke foretrukket en vegg selv som spiller rett inn i bakseteryggen, kanske dersom du får elementene over toppen av setet hadde det blitt fett.
Vil bli personlig fornærmet om du ikke får de der til å spille laaangt under 30hz
Neida er bare min personlige smak, men disse subbene er da også designet for å trives god på dype toner.
"Problemet" i Omegaen er lav høyde opp til seterygg/vindu. Men regner med han er villig til å bygge litt høyere
Tenker grensa på å få det greit under med ok volum er på to 15" om man absolutt vil, selv satser jeg på to 12".
planen var å ha elementene over seteryggen i en eventuell vegg. men vil helst slippe vegg da. skal ta noen mål nå snart.
skal da vell få det til å spille dypt og? :P hehe bare det funker til flest typer musikk er jeg fornøyd. kan ikke si jeg har så mye erfaring på dette enda, så gjerne kom med tips
Om du har 110cm i bredda, 100cm i dybden og det da er mulig å gå 60cm i høyden har du plass til kasse
B105 x H60 x D80, elementer opp port bakover, kan også funke. Kan f.eks bygge med dobbel 18mm kryssfiner eller noe annet og legge på litt avstiving, og da blir det sikkert passelig til to 15 eller to 18 på rundt 400l netto.
Mål på bagasjen. 108x108 41 cm opp til sete rygg og 86 opp til tak trekket må ha plass til batterier bak kassa også, tenkte å bygge dem inn i en sånn "innhuk" i kassa, om dere skjønner?
Ja skjønner. Trodde du hadde mer å gå på i høyden. Du klarer nok ikke 400l med plass til batterier dersom det skal være under vinduslinja. Kaaanskje hvis hjulbrønn inkluderes, men vet ikke om du synes det blir for avansert. Er det viktig for deg å bygge under vinduslinja? Skal du konkurrere? Hvis du driter i det så kan jo kassa bare bygges høyere og det er god stemning. F.eks hvis kassa er ca55cm høy så får du plass til batterier også tror jeg
Velger du derimot z.v4 15 har du plass nok i massevis!
Comment