Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dezuna's opel omega 2.5td stasjonsvogn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

HEI HEI, du får plass til 2 stk 18 du har da god plass i stasjons vogna Berniebp på forumet her hadde 2 stk fi btl 18 i en astra eller omega, var en opel i alle fall. gikk fint det Den tegnigen så bra ut, likte utformingen. tanken med batterier under?
    https://www.youtube.com/watch?v=Wswz...SM_qLgpIN9XFPA

https://www.youtube.com/watch?v=wZWo...SM_qLgpIN9XFPA
    mvh kim
    Last edited by kimafro; 26-10-2014, 22:54.

Comment

ja, tanken var å ha batteriene under ja vectra det der vell? skal være mer plass i omegan, gjør meg ingenting om kassa blir så høy som den i videoen der. men må vell helst ha porten opp om kassa blir så svær
      Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Originally posted by MKLars1 View Post
        Du får si ifra, så får du ta min samtidig om jeg ikke kjøper ny bil før den tid
        blir nokk ikke før til sommeren igjen tenker jeg. hehe. usikker på om jeg skal bytte farge til helt svart, eller ha den som den er nå. må uansett kutte ut noe rust å sveise inn nye plater. ikke mye, men synnes ikke det blir bra nokk og bare slipe og sparkle.
        Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

blir nokk kanskje en liten pause her nå. må få bilen gjennom PKK osv.
          Noen som har tips til frontsett som henger med 2x15" eller 2x18"? type sundown audio zv4
          Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

har fått en del kabler osv fra åver sjøen i dag. fortsetter med å bestille ting fremover, så blir det bygging så fort jeg får litt.
            Er det noen dome diskanter som spiller like høyt som hertz spl diskantene?
            Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Hva med et hjemme snekret treveis sett med 2x6,5 eller en 8?
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

har allerede bygd dører til 2x6.5". men er ikke sikker på hvilket sett jeg skal gå for der.
                Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Det jeg mente med hjemmesnekret var at du leser deg frem til 6,5 tommere som har den karakteristikken som du er på jakt etter, og parrer det med mellomtone og diskanter som du tror du vil like

Jeg vet at jeg vil bytte litt på oppsettet jeg har akkurat nå, men jeg skal ikke gjøre noe med det før jeg har fått ordnet alt det andre
                  [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

tror t 6.5 foran vil gjøre susen. alternativt 2 * 8" pluss supertweeter

mvh
                    Harald
                    The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

jeg tror jeg kommer til å sette in noen flere mellomtoner når jeg begynner å støpe. men kommer til å handle litt etter litt for ikke å knekke den stakkars økonomien min. trenger dsp også

mvh
                      Harald
                      The facts expressed here belong to everybody, the opinions to me. The distinction is yours to draw...

Comment

jeg handler også litt etter litt, men går sakte enda. har allerede støpt dørtrekk med 2x6.5" vet enda ikke hva jeg skal ha der, og jeg er ikke fornøyd med dem enda. har også en del å gjøre utvendig på bilen, så går tregt.
                        Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Fikk en infinity kappa four i posten i dag. hvordan er disse forsterkerne? verdt pengene?

Denne skal brukes til å drive enten mid basser eller diskanter, har ikke helt bestemt meg enda.
                          Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Vet ikke, ,men fikk lyst på den bare av å se bildet ditt

Comment

Virka veldig solid hvertfall. Alt er i jern på den å ikke noe plastikk. Lyden kan jeg ikke si noe på enda. Men virker som den spiller greit skal prøve å få testa den lity i kveld. Men har bare biltema høyttalere enda.
                              Arild Musum

opel omega 2.5td stv.

Comment

Working...
                              X