Ja er artig med Glassfiber for det er så mange muligheter (bare man har tid til det) noe jeg ikke bestandig har,,,
Er det elementet såm er blitt linket til ;-)
150 km/t Problem............150 DB No Problem.............
Ja det stemmer det :-) kjøpte det for en 100,- hos en kompis, da det bare var noe enkelt og billig jeg bare skulle ha i den arbeidsbilen da alle pengen stort sett går til Golfen ;-)
Hadde faktisk 2x12" av samme sorten i en lancer for ca:11år siden, var "gromme" saker i den tiden, men ikke mye å skryte av nu lengere..... ;-p
Ja har lyst å muligens planer om 2til om jeg bare får ordnet 1element til da jeg vet om et, men det får man se når snøen smelter va såm skjer ;-)
Det var den Dynamoen såm egentlig skulle i Kim sin GZ Volvo , så er ikke umulig om det er din gammle ;-)
Da er det nok min gamle
Bare vær 110% sikker på at dynamoen blir montert riktig i senter..Du må sikkert modde litt..
Det er sveiset litt på festene, og da ble det skjevt montert hos meg, og jeg ødela en god del ting i motoren hos meg..
Vil bare ikke du skal ødelegge noe i motoren din..
Bare vær 110% sikker på at dynamoen blir montert riktig i senter..Du må sikkert modde litt..
Det er sveiset litt på festene, og da ble det skjevt montert hos meg, og jeg ødela en god del ting i motoren hos meg..
Vil bare ikke du skal ødelegge noe i motoren din..
Ja æ må nåkk lage nye fester da æ tvile sterkt på at dem såm er der passer i det hele tatt.
Men det e bare kose arbeid ;-)
Skal bestille volt regulator t for å ha inni bilen fra Machman også :-)
Ja da har man tatt bilen ut av vinter lagring :-)
Fått bytta panser (bulkfritt) ny (clean bakluke) og nye side blinkere.
Mono visker skal også på plass nu og skjørter Osv men man venter på resterende nytt utstyr før man begynner med stereoen :-)
Og ja det ble endringer igjen i planene! Det Blir 4x15" i vegg!!! Så nu er det bare og vente på nytt tilbud på 1stk element til da jeg har kjøpt et til (har 3stk nu) har også fått tak på en til blokk så da har jeg litt over 2x8000w RMS i 2ohm når alt er linket peak effekt har jeg ikke sett på enda men den blir veld nåkk i første omgang skulle jeg tru.
Bortsett fra det så har jeg begynt og gjøre ferdig mazdaen med sine 4x10" 101 basser satser på litt prøve spilling/ kasse tuning om par dager så man kan ta den ut igjen å gjøre finish,n på kassa ferdig (blir lakert) så kan man stryke ut at 1bil er ferdig i hvertfall ;-)
Kassa ferdig til prøving å testing i mazdaen håper jeg treffer sånn noenlunde på tuninga men en gang så man kan ta det ut igjen å gjøre det ferdig å montere det igjen.
Comment