Er nåkk dessverre bare min egen lommebok såm sponser meg...
Har hvert liten tid i det siste men har fått gjort litt testing i mazdaen med porting å liten/stor kasse, så nu skal det ut igjen å ta siste fin pussen på kassa (trekkes og lakkkes) må stive den litt mere av også,
150 km/t Problem............150 DB No Problem.............
Vist noen vet av et 8102 element så hyl ut!!! Da det siste i Norge er solgt... :-/ så må få fra Sverige eventuelt å det ble litt i overkant lite pris "vennlig" :-@
I verste fall vegg med 3x15" ...??? Så ikke det helt for meg, men får se hva man finner ut :-) er nu enda mye igjen uansett men begynner å bli litt stress! Kjenner jeg.
Fått gjort litt mere med både mazdaen og golfen :-)
Golfen har fått montert ny Dynamo, Mechman, og har begynt og rive ned store deler av bilen igjen for og isolere torpedoveggen og strekke alt av nye kabler Osv,,,
Mazdaen har bare fått litt mere slutt finish, langt i fra ferdig men det går nu framover (legger ved bilde av den)
Så er det bare og fortsette i morgen igjen :-)
Takk takk :-)
Nu er kassa tatt ut igjen da den skal få 45grader vinkler inni i alle hjørner, og par strøk polyester ;-)
Før den hiver inn igjen og man kan begynne med dekslinga og litt slutt finish :-)
Den har fått nytt batteri og alt av kabler/poler/kabelske er byttet ut igjen samt festet Osv...
Har gjort om litt på kassa til mazdaen, fræset kanter montert vinkler Osv (innvendig)
Isolert brønn litt bedre, Boltan kassa og begynt med dekslinga rund om kassa,
Golfen er ferdig isolert nu, kun dørene såm skal få seg et lag Nr 2 igjen,
Fått strekt ferdig kabler (strøm) og gjort litt sånn små plokk, bilder legges ved,
Comment