Announcement

Collapse
No announcement yet.

Golf3 150DB+++ på musikk! (Pioneer)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rexonix er det sete måling ??? :-) 155+ vilken bil ? Link til tråd ??? :-)
    150 km/t Problem............150 DB No Problem.............

https://www.youtube.com/watch?v=tLa23-jOq4E

Comment

• Originally posted by lyd View Post
      Med skilter eller ikke... Jeg syntes det er bilstereo uansett

Veldig synd han ikke fikk til 4x15" i vegg.. Hadde vært en morro konkurrent mot Hertz Golfen..Hadde blitt samme bil og samme antall subber

Skjønner at det ikke er enkelt og bygge Lovlig med skilter når alt veier så sinnsykt mye..
      Vekt er et enormt! Problem,,, :-/ bilen er ikke akkurat en drøm og kjøre lengere og fartsdumper får meg til å grine :-(,,
      Men er enda på leit etter et til element da det bare ble tull med det siste æ holdt på og forhandle meg til,,, sånn i tilfellet æ får tulltak å river ut alt Igjen! Noe æ fort kan få, ADHD,,, sir dem det heter, men det trur æ bare e tull :-p

Comment

• Foresten testet jeg litt her om dagen (litt forsking) og peak er på 33hz i nakkestøtta med lukkede dører. Så kan bli artig når jeg finner peak,n på bilen såm den er nu og tuner om kassa, satser/håper på å gå opp 2-3 DB i støtta. Spilte utrulig nåkk høyere nu sist med dørene lukket kontra åpen, noe jeg finner litt rart i nakkestøtta... Så kom gjerne med innspill av egene erfaringer :-)

Comment

• Originally posted by Junior4x4 View Post
          Rexonix er det sete måling ??? :-) 155+ vilken bil ? Link til tråd ??? :-)

156.3db syns jeg og huske i frontruta på 32hz med 2 stk Digital Designs 9518.

på Emma syns jeg og huske det var 148db i setet..

Chrysler voyager med 2 stk 18" i vegg..

Er bestillt 2 stk nye Digital Designg 9918 som han ska teste nå

Han er nok veldig dårlig på oppdatere tråden sin på forumet...

Comment

• Originally posted by lyd View Post
            156.3db syns jeg og huske i frontruta på 32hz med 2 stk Digital Designs 9518.

på Emma syns jeg og huske det var 148db i setet..

Chrysler voyager med 2 stk 18" i vegg..

Er bestillt 2 stk nye Digital Designg 9918 som han ska teste nå

Han er nok veldig dårlig på oppdatere tråden sin på forumet...
            Stemmer det. Det står i signaturen hans
            ?

Comment

• Oki, så det nu :-p

Comment

• Ja den fyren leker ikke. Men har mast på ham om å poste bilder mange ganger. Det er en respektabel score selv om bilen ikke ruller på veien for egen maskin.
                never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                  Ja den fyren leker ikke. Men har mast på ham om å poste bilder mange ganger. Det er en respektabel score selv om bilen ikke ruller på veien for egen maskin.
                  Er ganske håpløs på bilder Osv ... Akkurat nå er det litt arbeid igang på bilen igjen, da det er bestilt 9918 som arvtagere til 9518 mens vi venter på subbene fra statene blir kassen 2-3 stag sterkere og frontbaffelen skal få flush-montering til de nye beistene, da montering av 37kilo loddrett ikke blir noe spesielt morro .... Så etter EMMA-NM den 4. Oktober kan jeg love en del bilder og mest sannsynlig en video av opendoor-hairtricks
                  Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                  | Gladen 75c6 - DD m4a |
                  | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

• Respekt.
                    Høres utrolig morsomt ut. Hairtricks med døra åpen er ikke for nybegynnere! Håper du spiller musikk også, ikke bare sinustoner.
                    Vi skal nok se om jeg ikke får prøve å gi deg litt konkurranse utover vinter-vår-sommer hehe. Virker som jeg har litt å strekke meg etter.
                    Edit: det er to 5KW forsterkere du bruker eller hva?
                    never enough!

Comment

• Originally posted by bass-freek View Post
                      Respekt.
                      Høres utrolig morsomt ut. Hairtricks med døra åpen er ikke for nybegynnere! Håper du spiller musikk også, ikke bare sinustoner.
                      Vi skal nok se om jeg ikke får prøve å gi deg litt konkurranse utover vinter-vår-sommer hehe. Virker som jeg har litt å strekke meg etter.
                      Edit: det er to 5KW forsterkere du bruker eller hva?
                      Er veldig fornøyd med morro-faktoren på bygget ja, hairtricks og alt av målinger skjer ved bruk av musikk.... 156,3 ble oppnådd ved 32 hertz på sangen white girl, 148,9 på Emma-sangen birdsboom konkurranse er morsomt. !!! Men nei, er bare en stakkars lib5000.1D som har hoster opp disse tallene, blir to i løpet av vintern
                      Subaru Forester: | Pioneer | 2x DD 9918 - DD Vo M8 - DD Vo B1 |
                      | Gladen 75c6 - DD m4a |
                      | 5 x Odyssey PC2150 | EA 250a alt | 154.2 I ruta , 149.9 I setet |

Comment

• Hvorfor bestille fra USA ??? Æ Kan sikkert gi en ok pris på det samme ;-)

Har bestemt meg får at etter NM så ryker alt ut igjen å det blir 4x15" æ skal på eu kontroll den hær uka så da har æ nu skilt i 2år hvertfall :-p så får æ bare ta probleman såm dem kommer,,,
                        Men det ser ut såm at det ble vanskelig med 4 Pioneer 8102 basser da det bare ble kødd! Med han jeg skulle hente det siste elementet av :-(
                        Så da blir det nåkk 4x15" 9515 supersharged eventuelt 9915 supersharged antagelig 9915... :-p
                        Skal nu hente 2stk nu først å se hvordan dem er i forhold til dem jeg har nu og håper dem er i samme "gata" så kan man jo spare noen kg på og bruke dem også.

Har for så vitt porta om golfen i dag! Så nu står den på lading så det blir nåkk litt testing i morgen ser det ut såm :-)
                        Mazdaen har får 9 liter større kasse i kveld den å, så jeg skal teste noen forskjellige porter i den i morgen også. Håper på 1-1,5db opp.

Comment

• Ring meg når du begynner å måle golfen imårn, så kommer æ å kjerringa bort

Comment

• Ka ble resultatet nu?

Comment

• Korr det går Junior?
                              Her går det bare skjit. Flytta porten opp på kassa og gått ned 2,5 db
                              sigpic

Comment

• Har ikke gjort noe større med golfen etter æ endra porten litt sist (lite og ingen forskjell) skal endre den mer, men blir nåkk ikke før helga, må eu godkjenne den før fredag :-/

Men lekte litt med mazdaen i dag eller nu i kveld for å vare eksakt, har gjort litt om i den så nu e det bare 2x10" fikk 147DB 43hz i ruta på sinus ;-p
                                Dem e bare på 600w stk!
                                Har bestilt 2 nye 10" til den også så æ håpe å ber at dem kommer på fredag! Så æ kan tune kassa ferdig til dem! Da skal æ klare 150+ uten problem i ruta på den! Even kommer til å hate mæi.... ;-)

Ned 2.5 DB ??? WTF! I nakke støtte eller ruta ?

Comment

Working...
                                X