Announcement

Collapse
No announcement yet.

golf gti mk2 fire and ice

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• golf gti mk2 fire and ice

jah da har eg fåt has på ein bil som var min drømm i 1998/1999 å rundt deer da denne stod i sandes på golf shop butikken der noen kjenner denne sikkert igjen
    bilen er en golf gti 1991 mod bygget i tyskland i 1997 auto hifi design bilen hadde et svææært annlegg på den tida å alt av bassere var free air, var 2stk 18" i seteryggen å 2 stk 12"erer i hatte hyllen husker godt at den bilen aldri virka slik den skulle når ein sku vise stereoen der ,var noe strømm problemer der då å dei problemene var der enda når eg hentet bilen hehehe, ingen har tydligtvis ikje gidddet å ordne det opp meeen alt av forstekere var i den enda,men husker di sku vise oss ein demo i 99 å da dem sku sette strøm på smalt det i bagasjerommet å røyken steig opp av bagasjerommet å siden ble det aldri fikset hehe
    men men nå fekk eg tak i bilen for 8000kr så skal den bli shinet opp på et vis ivertfall

2 loud

var nå dyrt annlegg på den tida vil eg tro da forsterkerene var lanzar opti men begynte som smått å nøste opp i annlegget å fant fort ut at alt kunne hives ut da dt har vert fukt å alt av ledninger var grønne omtrent ,å toppa det heile så har di tatt av bunnplatene på noen av forsterkerene sikkert pgav varme eller noe å det var vell 20 forsjellige strømmfordelingsblokker rundt om som ikje var dekket til eller skrudd sikkeligt fast
    tenkte å bygge det sånn ca opp igjen te slikt det var var planen men alt er råtent å så dårlig laget at det ikje er vits

2 loud

Comment

Dett her var jo litt artig. Hva er planene dine med denne bilen, blir det oldscool eller blir det nye komponenter?

mvh kim

Comment

så var det dørtrekka sin tur disse må jo veie 20kg med dei enorme dobeltspolte basserene der hehe men te min store glede var melomtonene JBL GTI jøss

2 loud

Comment

ja si det har ganske mye old school annlegg liggenes så tenkte å kjøre på med det
          2 loud

Comment

Ja det var noe brukende hehe. Den dempe ulla i døra så ikke helt lovende ut

mvh kim

Comment

sjef den vell heheh ein halve sau inni der tydligvist ikje noe dempematter på den tida som var inn meen får handle inn litt demp osv å begynne sånn smått
              2 loud

Comment

begynner å oppgradere strømm fra dynamo te batteri iverfall

2 loud

Comment

sånn røska ut heile greiå

2 loud

Comment

Ikke for å si deg hva du burde gjøre med denne bilen, men det hadde vært så bra om du hadde klart å kjøre et old school anlegg i den.

Kanksje noen PPI Art forsterkere... (Drømme)
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

hehe ja kikker litt på denne ebayen da det er 10tals ppi forsterkere te salgs ser eg men får sjå

tenkte å putte disse inn

eller 18"

eller DD 9512 eren der men får sjå har nokk av stasj liggenes på hyllene

eller disse
                      2 loud

Comment

JBL subwoofere kan bli bra
                        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd

Comment

Ja håper det men di krever jo nesten 70 liter stk
                          2 loud

Comment

vegg? "host"

mvh kim

Comment

Prøv å let opp noen old school bygg, så får du nok noe inspirasjon

Comment

Working...
                              X