Announcement

Collapse
No announcement yet.

Audi s4 94* + a4 stv 97*

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

er lib 15" ja D2 viss jeg ikke tar helt feil.
    den spiller rimelig greit, blir fort ubehagelig.

neeida, barnevog blir det plass til jeg la inn barnevogna og tok mål på resten, så teoretisk ska det passe
    pin it to win it!

Comment

ska prøve og få ordnet med en måling, så vi ser hvor skapet står
      kommer jeg over 120db er jeg "fornøyd"
      pin it to win it!

Comment

Hoff ja, barnevogner Heldigvis er denne tiden over for meg, trenger bare plass til en liten trille nå Men tror fortsatt at jeg skal holde bilen brukende

Flere bilder, og mer nytt utstyr kjør på
        [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
        Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

DAAAA hadde jeg glømt av denne! :P
          er en stund siden jeg har vært hær, men det funker som familiebil ! spiller rent å rolig når ungen er med, å ubehagelig når "far" kjører til jobb på morgen

var å fikk målig, og som sakt over 120db så er jeg "fornøyd"... veeeel kom inn på 142.4! på musikk..
          etter min mening ikke "optimal" kassen rommer vel mellom 100-110L , etter min mening skulle den vært litt større samt større port.. men det vil ikke la seg gøre før om ett par år, så imellomtiden blir det vel triksing med port størelse.
          dette var da med spillern på -1 på sub. utgang og "gaing" nesten ikke justert opp, da det ikke er mer strøm å oppdrive. så plan videre er gelebatteri, nytt start batteri å en 120amp dynamo.

neste mål 145.0 db !
          Attached Files
          pin it to win it!

Comment

Gratulerer

Comment

Hvor fikk du måling?
              Imponerende tall,hva ligger tuninga på?

Skal visst bli måling i januar/februar hos Øyvind/tromsø bilstereo.
              Må vel få testa DD'ene da.
              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

Finnes som regel alltid en eller annen med måleutstyr

Ikke at jeg kjenner noen i Tromsø
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

Comment

takker !

Originally posted by Akilles View Post
                  Hvor fikk du måling?
                  Imponerende tall,hva ligger tuninga på?

Skal visst bli måling i januar/februar hos Øyvind/tromsø bilstereo.
                  Må vel få testa DD'ene da.
                  var hos kickstart, men de trenger virkelig konkuranse! gammel pc, å oppgaven ble gitt til folk som ikke kunne. heldigvisk kom det noen som hadde litt peiling.
                  fanktisk usikker på tuning, men spilte 142 på denne :https://www.youtube.com/watch?v=KS7IlF8BLnM

hmmh, vet du noe mer om nårtid ? ser ut til at jeg må få fortgang i planene da!
                  pin it to win it!

Comment

Hey! Det var høyt med bare én 15"! Hva slags port er det du bruker, laget den selv? Liker utstyrsvalget!
                    Jeg er også lysten på å se og høre litt av andres bygg. Tar derfor gjerne turen til Kickstart i ei helg i løpet av Januar! Selvsagt med egen bil som også trenger litt måling og testing.
                    never enough!

Comment

ikke høyt nok
                      laget den selv ja, var vel ett på på ø:125mm tror jeg, som vi varmet opp å formet, så festet i en "foring" slik at det lar seg bytte.
                      har som sakt enda litt igjen, trenger mer strøm, å mer isolering.. har prøvd å lete etter ett brukt agm batteri i nærheten, men det var jo lettere sagt en gjort

det hadde vært artig! ikke minst fått høre din i aksjon!!
                      din sto vel utfor verkstedet i olderdalen engang? (marthinsen bil&lakk) jeg hadde mine mistanker, å en av mekanikerne skjønte ikke hvorfor jeg gikk rett bort å klistret meg i ruten på en pajero :P
                      Last edited by -Jensen-; 28-12-2014, 14:28.
                      pin it to win it!

Comment

Originally posted by -Jensen- View Post
                        ikke høyt nok
                        din sto vel utfor verkstedet i olderdalen engang? (marthinsen bil&lakk) jeg hadde mine mistanker, å en av mekanikerne skjønte ke hvorfor jeg gikk rett port å klistret meg i ruten på en pajero :P
                        Haha, ja det stemmer. Viftereima røyk da jeg var på vei hjem fra Bomp Comp oppe i Hammerfest 2013. (Som var et artig treff med vanvittig oppmøte). Da ble jeg stående fast i Olderdalen (Mordor!) en stund. Men bilen spiller nok en del tøffere nå enn dengang, mer membranareale = luftig!

Uansett, liker at du laget din egen port som er utskiftbart rør, det var orginalt! Du skulle tatt kontakt tidligere om du trengte batteri, har akkurat solgt det siste jeg hadde stående. Kjøpte forøvrig et par Odessey fra Kickstart, de koster men er utrolig bra.

Da er vi ihvertfall tre stk som er interessert i å møtes på nyåret i Tromsø eller hva? Kan ikke du høre litt rundt og fiske etter mer interesse blandt Tromsøfolk, så skal jeg ta en telefon/mail til Kickstart-folka og høre om et tidspunkt som passer. Godt mulig at jeg kan overtale Torbjørn til å ta med Pug'en fra Finnsnes, den er det skikkelig trøkk i...
                        never enough!

Comment

fan! da er det vel bare å kjøpe nytt batteri da -.- for min del koster det litt for mye. blir isåfall å hente fra biltema, ikke bare fordi det er billig, men har også lest mye bra om det! men vi får se, ska lete litt til.

har akkurat sendt dem en melding på facebook. har vel 2 kompiser som også er inntrisert, så folk blir det vel nok av
                          ska prøve å høre litt rundt, det er vel sikkert interesse nok .

du har vel ikke noe annet stilig på "ryddesalg" ?
                          pin it to win it!

Comment

Høres bra ut.
                            Her er et XS3400 til salgs brukt
                            http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=20047
                            Skal se hva jeg har på lur og legger det til en aktiv "til salgs tråd" her på forumet.
                            never enough!

Comment

Var snakk i noe januar/februar å dra i gang db måling.
                              Tromsø bilstereo med Øyvind.

Er med en tur om til kickstart.
                              Har iallfall 2 kompiser også som vil ha måling 😉
                              ¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
                              Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen

Comment

er vel bare å mase på dem
                                Bass-Freak: viss du sender de en mail så tror jeg nok det hjelper på! viss du tar turen til tromsø så MÅ du rope ut! så jeg hvertfall får hørt bilen din, ikke bare sleiket på ruten

Akilles: send mail, eller kontakt de på facebook ! de tror sikkert ikke det er interesse
                                pin it to win it!

Comment

Working...
                                X